Home » Articole » CNAIR a desemnat câștigătorul licitației pentru proiectarea și execuția Centurii Sighișoara/Centura va avea o lungime de 13 kilometri și un cost de aproape 300 de milioane lei

CNAIR a desemnat câștigătorul licitației pentru proiectarea și execuția Centurii Sighișoara/Centura va avea o lungime de 13 kilometri și un cost de aproape 300 de milioane lei

CNAIR a desemnat câștigătorul licitației pentru proiectarea și execuția Centurii Sighișoara/Centura va avea o lungime de 13 kilometri și un cost de aproape 300 de milioane lei
sursa foto: CNAIR
Ascultă articolul

Asocierea ,,S.C. CLEAN PREST ACTIV S.R.L – S.C. T DANCOR ROMCONSTRUCT S.R.L. – ILCI INSAAT SANAYI VE TICARET A.Ș. –  S.C. PROIECT-CONSTRUCT REGIUNEA TRANSILVANIA S.R.L” a fost desemnată câștigătoarea licitației pentru proiectarea și execuția Centurii Sighișoara, șosea cu o lungime de 13 kilometri și un cost de aproape 300 de milioane lei, fonduri europene. La licitația lansată în iunie 2021, Regionala de Drumuri Brașov ( DRDP Brașov) a primit 8 oferte, câștigătoare fiind Asocierea condusă de constructorul Clean Prest Activ cu un cost de de 257 milioane lei. Durata contractului este de 38 de luni din care 14 proiectare și 24 pentru execuție. Contractul poate fi semnat dacă în termen de 10 zile nu se depun contestații. 

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

,,Varianta de ocolire Sighișoara este localizată în județul Mureș și are o lungime de 13,057 km și va avea câte o bandă pe sens. Traseul ocolitoarei se desprinde din DN13 la km 108+600 (kilometraj pe DN 13) în partea de est a municipiului, în apropierea localității Albești, după care se îndreaptă către nord-est revenind în DN 13 la km 123+120 (kilometraj pe DN 13) în apropierea localității Hetiur.” a transmis CNAIR. 

Viteza de proiectare este cuprinsă între 50 şi 80 km/h, iar profilul este cu o bandă pe sens şi acostament lărgit de 1,5 metri. Sunt patru lucrări de artă: pasaj peste calea ferată Bucureşti – Cluj Napoca şi peste DN 13, pod peste Târnava Mare şi un viaduct la kilometrul 12. Indicatorii tehnico-economici au fost aprobaţi prin Hotărârea de Guvern 788 din 2020, iar necesitatea şi oportunitatea investiţiei sunt redate prin aglomeraţia, accidentele şi poluarea cauzate de lipsa centurii.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole