Home » Articole » Clienții reclamă probleme cu serviciile Raiffeisen Bank, sâmbătă. Banca: „Echipa tehnică lucrează pentru remedierea situației”

Clienții reclamă probleme cu serviciile Raiffeisen Bank, sâmbătă. Banca: „Echipa tehnică lucrează pentru remedierea situației”

Clienții reclamă probleme cu serviciile Raiffeisen Bank, sâmbătă. Banca: „Echipa tehnică lucrează pentru remedierea situației”
Ascultă articolul

Numeroși clienți ai Raiffeisen Bank au reclamat probleme cu serviciile băncii, încă de sâmbătă dimineață. În cursul serii, banca a transmis că problemele afectează doar unele servicii, iar „echipa tehnică lucrează pentru remedierea situației”.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

„Raiffeisen Bank are o defecțiune care împiedică funcționarea aplicației și a site-ului pentru tranzacții, care ține de dimineață. E cea mai lungă perioadă de nefuncționare a unui serviciu de când sunt eu clientul lor, adică 20 de ani.
Sunt convins că e ceva major și că oamenii lucrează să repare ce s-a întâmplat acolo. Cardurile merg și se pot face cumpărături, deci nu e dramă. Dar…
Pe site nu scrie nimic la vedere. Am dat search cu Google și este ceva, undeva în site. Pe Facebook au scris acum două ore că o să fie bine. La telefon îți răspunde un operator și nici nu am așteptat foarte mult. Operatorul cu care am vorbit la prânz a fost sincer: „Nu știu când se repară. Poate pe la 17”, a scris jurnalistul Cătălin Striblea, sâmbătă, pe Facebook.

Alți clienți au afirmat că „nu a funcționat nimic. Nici aplicația și nici bancomatele! Nici măcar numerele dedicate serviciului pentru clienți!”

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole