Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Numeroși clienți ai Raiffeisen Bank au reclamat probleme cu serviciile băncii, încă de sâmbătă dimineață. În cursul serii, banca a transmis că problemele afectează doar unele servicii, iar „echipa tehnică lucrează pentru remedierea situației”.
„Raiffeisen Bank are o defecțiune care împiedică funcționarea aplicației și a site-ului pentru tranzacții, care ține de dimineață. E cea mai lungă perioadă de nefuncționare a unui serviciu de când sunt eu clientul lor, adică 20 de ani.
Sunt convins că e ceva major și că oamenii lucrează să repare ce s-a întâmplat acolo. Cardurile merg și se pot face cumpărături, deci nu e dramă. Dar…
Pe site nu scrie nimic la vedere. Am dat search cu Google și este ceva, undeva în site. Pe Facebook au scris acum două ore că o să fie bine. La telefon îți răspunde un operator și nici nu am așteptat foarte mult. Operatorul cu care am vorbit la prânz a fost sincer: „Nu știu când se repară. Poate pe la 17”, a scris jurnalistul Cătălin Striblea, sâmbătă, pe Facebook.
Alți clienți au afirmat că „nu a funcționat nimic. Nici aplicația și nici bancomatele! Nici măcar numerele dedicate serviciului pentru clienți!”
Citește integral pe economedia.ro