G4Media.ro

Clienții Amazon, îndemnați să se filmeze în timp ce deschid pachetele, după…

sursa foto: Facebook/Amazon

Clienții Amazon, îndemnați să se filmeze în timp ce deschid pachetele, după ce un bărbat a primit mâncare pentru câini în loc de iPhone

Consumatorii sunt avertizați să se filmeze în timp ce deschid coletele Amazon, după ce iPhone-ul de 1.300 de lire sterline al unui bărbat din Salisbury, Marea Britanie, a fost schimbat cu un pachet de mâncare pentru câini, scrie BBC.

Ian Burton (69 de ani) a cumpărat telefonul pe 4 decembrie pentru a înlocui dispozitivul fiicei sale, dar a primit un pachet de mâncare pentru câini. Inițial, gigantul comerțului online a refuzat să ramburseze suma, deoarece bărbatul semnase pentru livrare. După ce a fost contactat de BBC, Amazon a returnat banii.

Ian Burton a declarat pentru BBC că inițial a crezut că a fost o simplă greșeală. Dar Amazon i-a spus că, deoarece acceptase coletul și îi dăduse curierului un cod de acces, iar mâncarea pentru câini cântărea la fel ca un iPhone, atunci trebuie să fi primit iPhone-ul.

Bărbatul a mai spus că ceva în sistemele de securitate ale Amazon era „evident greșit” dacă o piesă de tehnologie de mare valoare putea fi înlocuită cu mâncare pentru câini. El a spus că a raportat acest lucru la poliție, dar i s-a spus că Amazon va trebui să investigheze dacă schimbarea a avut loc la unul dintre centrele sale de îndeplinire și apoi să sesizeze forțele de ordine.

La scurt timp după ce Ian Burton a stat de vorbă cu reporterii BBC, a primit un telefon de la un reprezentant al Amazon care și-a cerut scuze pentru situație. Banii au fost returnați în contul domnului Burton în ziua următoare.

Un purtător de cuvânt al Amazon a declarat pentru BBC: „L-am contactat direct pe domnul Burton, ne-am cerut scuze și am procesat o rambursare completă”.  Amazon a promis că va efectua o „analiză cuprinzătoare pentru a identifica orice domenii de îmbunătățire”, iar concluziile vor fi trimise „echipei de conducere corespunzătoare”.

Un jurnalist în domeniul tehnologiei a declarat că a auzit și alte relatări despre persoane care au primit pachete de mâncare pentru câini în locul unui laptop de mare valoare și, într-un caz, o cutie de fulgi de porumb.

„Nu spun că există un tipar aici, dar în prezent se pare că, fie că este vorba de mâncare pentru câini sau de fulgi de porumb, unii oameni întâmpină probleme în acest fel.”

El recomandă ca atunci când consumatorii comandă articole de mare valoare de pe Amazon să filmeze ambalajul pentru a vedea dacă există semne de manipulare și să se filmeze pe ei înșiși când îl deschid.

 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

4 comentarii

  1. Ma baieti, inteleg ca traduceti cu google translate, dar mai dati articolul la citit la unul care intelege engleza sau romana inainte de a publica ceva pe site.
    „centrele sale de îndeplinire”, really?

    • Sincer sa fiu, nici in engleza nu suna prea grozav „fulfillment center”. Si nici tradceri alternative, ca „centrul de satisfacere” n-ar suna mult mai bine. Pur si simplu e o denumire de marketing. La fel ca „retina display”. In realitate, este un centru logistic pentru livrare.

  2. Probabil si Amazon ar trebui sa aiba locuri unde s-ar putea trimite si inregistrarile video , asa ca la martor ocular la TV , locuri unde se pot trimite inregistrarile video .

  3. Cred că curierii Amazon sunt hoții. S-ar rezolva problema inlocuindu-i pe toți cu drone