G4Media.ro

Cinci persoane aflate într-un microbuz românesc au murit într-un accident produs pe…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

6 comentarii

  1. Românul și distanța față de mașina din față…eterna poveste 🙂

  2. Nu imi amintesc pozitia oficial a guvernului fata de aceste sicrie pe roti, dar stiu ca se fac autostrazi sub pretextul ca autostrazile salveaza vieti.

    M1 asta e autostrada, va place ce salvare a facut?

    • Nu autostrada e de vină amice. Autostrăzile în sine nu au cum să salveze vieți. În schimb trebuie circulat pe ele altfel, de care foarte mulți compatrioți nu au habar. M1 – autostrada spre Austria este mai aglomerată deobicei, decât M3 prin care intră foarte mulți români. În prezent trebuie atenție sporită pe M0 care este practic centura de ocolire a Budapestei și face legătură între M3 și M1, de exemplu și altele.

    • Esti pe alta planeta. Autostrazile salveaza vieti???? Unde ai auzit tu asta???? Daca nu stii sa circuli mori si cand traversezi strada.

  3. Efectul lipsei autostrăzilor la noi. Oamenii nu sunt obișnuiți cu circulația pe autodtrăzi. La viteza legală de 130 km la oră și distanțele de siguranță între autovehicole sunt altele. Trecerea de pe banda rapidă, interioară pe cea secundară sau invers se face de foarte multe ori fără semnalizare și de multe ori fără aprecierea corectă a distanței necesare intre autovehicole. Acestea sunt cele mai frecvente abateri constatate la șoferii români. Un exemplu elocvent a fost ciocnirea a peste 50 de autovehicole pe Autostrada Soarelui la început de sezon.

  4. Corect, lumea nu semnalizează în România pe autostrăzi. În Ungaria totuși sunt autostrăzi la fel de performante ca în vestul Europei. Și sunt făcute sută la sută de unguri. Nu angajat companii străine de tipul Bechtel să le faca.