G4Media.ro

CFR Călători anunţă că reia circulaţia pe ruta Brad – Gurahonţ –…

sursa foto: News.ro

CFR Călători anunţă că reia circulaţia pe ruta Brad – Gurahonţ – Ineu, după ce un operator privat de transport feroviar de călători a renunţat la ea

CFR Călători a anunţat duminică că reia circulaţia pe linia Brad – Gurahonţ – Ineu, după ce un operator privat de transport feroviar de călători a renunţat la această rută.

Primele trenuri încep să circule pe această rută de duminică, 10 ianuarie 2021.

  • ”CFR Călători este atentă la nevoile de transport ale comunităţilor locale şi vine în sprjinul lor atunci când e nevoie deoarece noi punem călătorii în centrul deciziilor noastre. CFR Călători va relua circulaţia pe ruta Brad – Gurahonţ – Ineu, după ce un operator privat de transport feroviar de călători a renunţat la această rută. Pentru a permite în continuare mobilitatea cetăţenilor conform principiilor Obligaţiei de Serviciu Public asumate de toate statele europene, CFR Călători va opera trenurile de pe ruta Brad – Gurahonţ – Ineu – Arad, respectiv Gurahonţ – Ineu – Arad, deservind toate localităţile din parcurs. Astfel, locuitorii zonei Brad – Ineu vor fi conectaţi prin reţeaua feroviară la sistemul naţional de transport, prin legăturile asigurate spre Arad şi ca element de noutate, pentru un tren şi spre Timişoara”, a anunţat compania de stat.

Probele tehnice au fost făcute vineri, 8 ianuarie 2021.

  • “Am încheiat cu succes parcursul de probă pe ruta Arad – Brad. În staţii, ne-au aşteptat foarte mulţi cetăţeni care nu au alt mijloc de transport în afara trenului pentru a se deplasa din localitatea lor, dar şi primarii localitaţilor tranzitate. Este extraordinar să vezi bucuria oamenilor de a avea din nou trenurile CFR Călători, gândurile lor bune, sinceritatea şi simplitatea cu care vin să-ţi strânga mâna şi să-ţi împărtăşească mulţumirea de a avea din nou legătură cu locurile lor de muncă, de aprovizionare, spitalele şi şcolile copiilor lor. Acum au trenul nostru care le va fi partener de încredere în fiecare zi, şi trebuie să transmit la rândul meu mulţumirea şi gândurile bune primite de la aceşti oameni, tuturor colegilor mei de la CFR Călători, dar şi de la CFR Infrastructură, care au făcut posibilă într-un timp atât de scurt realizarea acestui proiect şi achitarea de Obligaţia de Serviciu Public pe care orice stat European şi-a asumat-o faţă de cetaţenii săi”, a declarat Dan M. Costescu, director general CFR Călători.

Trenurile vor fi formate din automotoare Desiro, cunoscute drept ”Săgeata Albastră” şi vor circula în regim de tren Regio. De exemplu, un bilet la clasa a II-a, tarif întreg, pe distanţa Brad – Ineu costă 15,40 lei, pe distanţa Brad – Arad este 24 lei, pe distanţa Gurahonţ – Ineu este 6,80 lei.

La aceste trenuri sunt valabile toate facilităţile pentru elevi, studenţi, pensionari şi restul categoriilor stabilite prin acte normative, precum şi ofertele comerciale ale companiei disponibile pe site-ul companiei, la secţiunea Trafic intern.

  • ”Înainte de călătorie, recomandăm tuturor pasagerilor să se asigure că au achiziţionat bilet pentru evitarea taxării suplimentare în tren şi/sau suportarea costurilor amenzii conform reglementărilor în vigoare. În punctele de oprire unde CFR Călători nu are case de bilete, călătorii au obligaţia ca imediat după urcarea în tren să achiziţioneze biletele de la conductorul de tren, care va aplica tariful de la casa de bilete”, mai arată compania.

Purtarea măşii de protecţie la bordul trenurilor CFR Călatori este obligatorie pe toată durata călătoriei, precum şi în zonele de aşteptare a trenurilor – staţii de cale ferată, peroane, săli de aşteptare.

Programul trenurilor

În data de 10 ianuarie 2021:

R 13301 Arad (plecare 17:20) – Sântana (plecare 17:50) – Ineu (plecare 18:53) – Gurahonţ (plecare 20:04) – Brad (sosire 21:30)
Din 11 ianuarie 2021:

R 11300 Gurahonţ (plecare 04:01) – Ineu (plecare 05:03) – Sântana (sosire 05:55). Continuarea calatoriei din Sântana catre Arad şi Timişoara este asigurată cu trenul IR 1734 Sântana (plecare 06:03) – Arad (sosire 06:26) – Timişoara (sosire 07:31)
R 11301 Arad (plecare 05:50) – Sântana (plecare 06:20) – Ineu (plecare 07:08) – Gurahonţ (plecare 08:10) – Brad (sosire 09:36)
R 11302 Brad (plecare 04:35) – Gurahonţ (plecare 06:00) – Ineu (plecare 07:11) – Sântana (plecare 08:04) – Arad (sosire 08:37)
R 11303 Arad (plecare 08:03) – Sântana (plecare 08:33) – Ineu (plecare 09:20) – Gurahonţ (sosire 10:21)
R 11304 Gurahonţ (plecare 13:42) – Ineu (plecare 14:44) – Sântana (plecare 15:54) – Arad (sosire 16:27)
R 11305 Arad (plecare 16:37) – Sântana (plecare 17:07) – Ineu (plecare 18:14) – Gurahonţ (plecare 19:16) – Brad (sosire 20:42)
R 11306 Brad (plecare 15:06) – Gurahonţ (plecare 16:31) – Ineu (plecare 17:33) – Sântana (plecare 18:43) – Arad (sosire 19:16)
R 11307 Arad (plecare 19:26) – Sântana (plecare 19:59) – Ineu (plecare 20:47) – Gurahonţ (sosire 21:48)
Societatea de Transport Feroviar de Călători CFR Călători este operatorul naţional feroviar de pasageri care efectuează transportul public de călători pe calea ferată.

sursa: News.ro, sursa foto: News.ro

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

4 comentarii

  1. Pai da. Un privat abandoneaza traseul pentru ca „nu-si scoate banii” pe ruta. CFR, companie de stat, e obligata sa introduca trenuri pe ruta aia, pentru ca… e de stat, trebuie!
    Si noi blamam companiile de stat si-i ridicam in slavi pe privati, pentru ca… ce-i de la stat pute, ce-i privat e poleit cu aur.

    Felicitari CFR pentru initiativa!
    Privatul care a renuntat la traseu cine e? Un nume? O pedeapsa pentru abandonarea calatorilor, ceva?

  2. FELICiTARi CFR! Va doresc sa ajungeti o mare companie ca si acum 40 de ani, cand CFR era a doua armata a tarii din punct de vedere al disciplinei si seriozitatii! Bineinteles corelat cu nivelul tehnologic actual!

  3. Mai sunt rute abandonate în țară unde singura opțiune a ramas microbuzul. Au fost sabotate prin punerea trenurilor la ore nepotrivite până lumea a încetat să mai circule cu ele. Apoi s-a găsit scuza că nu mai sunt călători! Pai dacă pleci cu trenul, singurul, la ora șapte dimineața nu ajungi la timp nicăieri! Ești nevoit să pleci cu microbuzul, la 5:00! Desigur dacă în ziua aia are chef să circule!