G4Media.ro

CFR Călători anunţă că reia circulaţia pe ruta Brad – Gurahonţ –…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

4 comentarii

  1. Pai da. Un privat abandoneaza traseul pentru ca „nu-si scoate banii” pe ruta. CFR, companie de stat, e obligata sa introduca trenuri pe ruta aia, pentru ca… e de stat, trebuie!
    Si noi blamam companiile de stat si-i ridicam in slavi pe privati, pentru ca… ce-i de la stat pute, ce-i privat e poleit cu aur.

    Felicitari CFR pentru initiativa!
    Privatul care a renuntat la traseu cine e? Un nume? O pedeapsa pentru abandonarea calatorilor, ceva?

  2. FELICiTARi CFR! Va doresc sa ajungeti o mare companie ca si acum 40 de ani, cand CFR era a doua armata a tarii din punct de vedere al disciplinei si seriozitatii! Bineinteles corelat cu nivelul tehnologic actual!

  3. Mai sunt rute abandonate în țară unde singura opțiune a ramas microbuzul. Au fost sabotate prin punerea trenurilor la ore nepotrivite până lumea a încetat să mai circule cu ele. Apoi s-a găsit scuza că nu mai sunt călători! Pai dacă pleci cu trenul, singurul, la ora șapte dimineața nu ajungi la timp nicăieri! Ești nevoit să pleci cu microbuzul, la 5:00! Desigur dacă în ziua aia are chef să circule!