G4Media.ro

CFR Călători a luat o locomotivă de la un tren Regio pentru…

Foto: Inquam Photos / George Călin

CFR Călători a luat o locomotivă de la un tren Regio pentru a ”salva” o garnitură București – Budapesta / Club Feroviar: ”Călătorii trenului Regio nu pot cere despăgubiri, cei din trenul internațional pot”

Un tren Regio al CFR Călători a fost lăsat joi dimineață fără locomotivă timp de o oră și jumătate. În acest timp, locomotiva a fost luată de la trenul Regio pentru a fi cuplată la tracțiunea unui tren Interregio internațional, pe care l-a dus până la Craiova. Apoi s-a întors la Măldăeni și a fost recuplată la trenul Regio, relatează Club Feroviar.

Locomotiva trebului IR 72 Traianus, București Nord – Timișoara Nord – Budapesta, s-a defectat la Măldăeni. În tren se aflau 350 de pasageri, dintre care 150 de copii care se duceau în tabără școlară la Drobeta Turnu Severin.

Prin zonă trecea trenul R-E 9902, care venea de la Târgu Jiu și se îndrepta către București Nord. Garnitura a fost oprită la Măldăeni, i s-a detașat locomotiva (EA 335), iar aceasta a fost atașată la trenul IR 72. Călătorii trenului Regio au fost lăsați pur și simplu în tren, fără locomotivă, în haltă Măldăeni, timp de 94 de minute, relatează Club Feroviar.

În acest timp, EA 335 a tractat trenul IR 72 Traianus până în stația Craiova, unde a fost înlocuită la tracțiunea garniturii internaționale de către EC 086). Trenul și-a continuat călătoria spre Budapesta, iar EA 335 s-a întors la Măldăeni, de unde a (re)preluat trenul 9902 spre București Nord. Unde a ajuns cu o întârziere de 114 minute.

Pentru traficul intern, CFR a obținut o derogare de patru ani de zile de la Regulamentul european care prevede despăgubiri în cazul în care trenul întârzie, notează Club Feroviar.

Pe de altă parte, călătorii aflați în trafic internațional pot cere despăgubiri pentru întârziere, așa că operatorul de stat a vrut să evite pe cât posibil plata unor daune către pasageri.

 

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

5 comentarii

  1. Aceasta este doar o mică bătaie de joc fata de cei care plătesc la companiile de stat, ceea ce este de neimaginat intr-o țara civilizata.

    Cu guvernul lui Nicu și Marcel se anunța o bătaie de joc din ce in ce mai mare. Mulțumesc domnului Președinte Iohannis, care i-a adus la guvernare!

  2. Un alt titlu de presa care descrie perfect Romania. Suntem un popor superb.

  3. Este evident pt.toată lumea că Grindeanu e depășit de situație în ceea ce privește infrastructura feroviară. Două firme nu pot repara sute de locomotive în condițiile în care una lucrează și pt.export.Ministerul are bani gratuiți pt.feroviar,sunt hale libere cu pod rulant,sunt ingineri și tot nu găsește soluție…Ori le dă bani mai mulți acestor doua firme pt.hale și specialiști ori sa înființeze ministerul firmă specializată în reparații locomotive…Grindeanu, numește o țară de pe acest mapamond care și lasă cetățenii în câmp să se descurce singuri sau abandonați în vagoane în arșița verii ore în șir fără explicație ! Grindeanu,spune cu ce dictatură din anii ’40 sa asociem aceste știri?

  4. Spunea un pensionar mai in varsta, in jur de 75-76 ani, de profesie inginer, pensionat in 2011, fara indice de corectie, ca este unul din milioanele de pensionari discriminati si pacaliti de guvernul Ciolacu, cu privire la eliminarea inechitatilor din sistemul de pensii .
    Mai spunea omul ca ar fi trebuit sa aiba o pensie mai mare cu 41 %, adica cu actualul indice de corectie .
    Si ca inegalitatile nu vor fi eliminate niciodata de un guvern Ciolacu, pt ca dl Ciolacu, a spus clar la congresul PSD in care a fost ales presedinte psd , ca :
    ,,Vremea tatucilor a apus.
    Trebuie sa uitam de trecut !
    Adica spunea ca trebuie sa uitam de pensionari .
    Cea ce dl Ciolacu a facut si face mereu, fapt care se vede in procentul personal al dumnealui din sondaje( cam pe ultimele locuri, cam la 1%3 din procentul PSD.
    Si ca dl Ciolacu ar trebui sa stie ca Arhitectura alegerilor parlamentare , depinde de Legea pensiilor si eliminarea inechitatilor .
    Adica a pensiilor contributive, si nu a celor din din afata sistemului contributiv, pt vsre dl Ciolacu a spus ca lupta mereu .
    Practic, ramanerea neatinse a pensiilor din afara sistemului contributiv, ( adica pensiile speciale), este principalul scop al deplasarii dlui Ciolacu la Bruxelles !