G4Media.ro

CEO-ul Ford Motor: Superîncărcătoarele Tesla ar putea deveni un standard pentru încărcarea…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Eu stiu caz concret de o asemenea baterie de 6 buc Tesla Super Chargers, care n-au cum sa dea cei 250 kW/masina simultan la cele 6 incarcatoare, din simplul motiv ca Enel le-a dat in ATR (Avizul Tehnic de Racordare) doar 500 kW de putere avizata. Atit poate reteaua de distributie iar Enel e obligata sa accepte constringerea. Sa fi dat bateriei 6×250 kW = 1,5 MW ar fi fost alimentarea echivalenta cu max 6 kW a 250 apartamente (!), adica vreo 12-13 blocuri de 4 etaje, un mic cartier rezidential.
    Asa incit, la doar 500 kW putere avizata, in cel mai bun caz daca sint la incarcat doar 2 masini, fiecare va primi cei 250kW/incarcator, altfel nu. In cel mai rau caz, daca toate cele 6 incarcatoare sint ocupate, fiecare BEV va primi un ~80 kW. Adica nici vorba sa reusim ca in doar 15 minute sa incarcam cu 250 kW, care sa ne dea o frumoasa autonomie de 300 km.
    Cu timpul, odata cu trecerea masiva catre electrice, cred ca nu va fi energie indestulatoare ptr toti posesorii de BEV. Ar trebui cite un SMR per oras mare ?