G4Media.ro

Centura Comarnic la a treia încercare: Consiliul Judeţean Prahova vrea să construiască…

Centura Comarnic la a treia încercare: Consiliul Judeţean Prahova vrea să construiască un drum ocolitor de 6 kilometri

O nouă încercare de construire a unei centuri la Comarnic, de această dată în responsabilitatea autorităţilor locale. Consiliul Judeţean Prahova a lansat o licitaţie pentru documentaţia tehnică necesară realizării unei centuri de 6 kilometri la Comarnic care să fluidizeze circulaţia pe DN 1 Valea Prahovei.

Este a treia încercare pentru construirea unei centuri la Comarnic, prima fiind în 2018 atunci când Compania de Drumuri a reziliat un contract pentru o centură de doar 3 kilometri, iar a doua, tot a CNAIR, în 2020, atunci când s-a scos la licitaţie contractul pentru o Centură de 7 kilometri, dar cu profil de autostradă care urma să facă parte din proiectul Autostrăzii A3 Ploieşti – Braşov.

Acum, însă, CJ Prahova începe cu o licitaţie pentru Studiul de Fezabilitate al centurii Comarnic, şosea cu o lungime de 6 kilometri care se desprinde din DN 1 la Breaza, are traseu paralel cu râul Prahova şi revine pe DN 1 la Posada. Obiectivul principal este fluidizarea circulaţiei. „Necesitatea şi oportunitatea centurii este justificată prin avantajele imediate şi majore pe care le va avea: fluidizarea circulaţiei cât şi preluarea traficului din oraşul Comarnic şi creşterea vitezei de transport prin devierea traficului de tranzit, reducerea consumului de carburant, reducerea aglomeraţiei rurale şi urbane”, se arată în Caietul de Sarcini întocmit de Consiliul Judeţean Prahova şi semnat de preşedintele instituţiei, Iulian Dumitrescu.

Citește integral pe economedia.ro

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

12 comentarii

  1. Bani aruncati degeaba. Nu o sa mai ramanem blocati la Nistoresti, onsa ne blocam in continuare la Sinaia, Azuga, Busteni, Predeal.
    Poate o sa faca o mica diferenta la intoarcere spre Bucuresti, in rest nimic. Aici trebuie un proiect unitar pentru toata zona.

  2. Doamne ajută !
    Până în 2050 o fi gata ?

    • Posibil să fie, mai ales că Ponta și Șova încă stau în cort la Comarnic și vor pistona muncitorii, c-au zis că nu pleacă de acolo pînă n-o termină.

    • daca zici 3050 o sa te apropii de adevar 🙂 🙂

  3. Sunt un trepăduș antimaghiar, căsătorit cu nea Zimbru.

  4. Este cea mai buna solutie.Autostrada se va face, probabil, peste foarte multi ani. Nimeni nu s-a gandit, pana acum, sa faca centuri ocolitoare pentru Comarnic, Busteni, Azuga : nu ar mai fi nicio coada la dus/intors din statiuni. Poate ca nu ai face drumul pe Valea Prahovei in 30 min, dar nu ai sta 4 ore; s-ar circula cu 50 -60 km/h, dar s-ar merge; nu ar mai fi bataia de joc de acum (care tine de 15 ani!). Dar, este greu sa gandesti! Din pacate nu avem oameni destepti cxare sa conduca, ci numai reprezentanti ai diverselor partide politice care reprezinta in fapt reprezentantii intereselor crimei organizate, prin coruptie, deturnare de fonduri, spalare de bani, etc. Dar noi ii votam! Si ne meritam soarta! Pacat.

    • tu te-ai uitat macar un pic la configuratia geografica? tu chiar crezi ca o sosea ocolitoare acolo e usor de facut si ieftina? stai tu linistit ca s-au gandit si altii. la comarnic unde o vezi plasata? ca langa astalalta nu are loc, deci probabil pe partea cealalta a prahovei. dar e de sapat in munte etc. totul pt o sosea de limite 60-90. oau! super afacere. si sa te tii pana o licitezi si o faci. poate totusi e cazul sa mai si abandonati zona aia. toata ziua sunteti in zona aia toti. ce e asa magic la ea??? preturi mari si bataie de joc, daca ne referim la turism.

      si problema nu e la mers, ca asta nu realizezi. problema apare cand se opresc masini si nu au unde si atunci incetineste tot fluxul auto. ca deh, toti parcam pe borduri, nu in parcari amenajate.

    • Cel mai bine făceau drumul dincolo de Bucegi, spre Bran, cu ramificații spre stațiuni.

    • gigele,
      n-avem uamini dastepti… pen’ ca „educatia” este fundamentalist-horror-docsa
      iar „programa” musteste de „povesti-nemuritoare”
      poti sa pui si mama camarelor la bac…
      optii o vassilika-„apsolventa”-de-„facultate”-la-stat-la-zi si/sau un ejaculat-cu-diploma-de-bac… (pe langa alti/e multi/e „doctori/e”)
      incrancenarea vremelnicilor potentati de a croi o „otostraza” intr-o zona-n care
      langa rapele imbietoare adaugi umezeala 24/7/365,
      cel mai probabil rezulta enteresu’…

      ca fapt divers, nu se pune virgula inainte de „etc”

  5. Bineinteles, se incepe cu un mic studiu de fezabilitate. Pentru ca celelalte studii (facute de CNAIR) sint, probabil, cih.
    Soseaua propriu-zisa mai incolo, pe la sfintu’ Asteapta.

  6. Dacă țară e condusă de niște dobitoci, nu se face șoseaua aia ceruta de 20 de ani prin Valea Doftanei, peste munții Baiului, pana la Săcele! Nu a zis nimeni să aibă regim de autostradă!

    • Sau săturat de promisiunile guvernanților …vor să scape de traficul infernal din oraș …Bravo !

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.