Centrul pentru Combaterea Antisemitismului îl critică pe Ilan Laufer după lansarea acuzațiilor…

Centrul pentru Combaterea Antisemitismului îl critică pe Ilan Laufer după lansarea acuzațiilor de antisemitism

”Pe data de 20 Noiembrie 2018, Presedintele Romaniei, dl. Klaus Iohannis, a fost acuzat de antisemitism. Acuzatia adusa Presedintelui Romaniei este extrem de grava. MCA Romania considera ca lansarea unei astfel de acuzatie in spatiul public, ca urmare a unui demers politic, consumat intr-un context politic tensionat, este un act care necesita o justificare imediata, amanuntita si temeinica din partea persoanei care a emis-o”, arată Centrul pentru Monitorizarea și Combaterea Antisemitismului în România (MCA România).

”Pana in prezent, MCA Romania nu detine date care sa justifice o astfel de acuzatie. MCA Romania regreta si condamna faptul ca, in repetate randuri, in ciuda avertizarilor emise pe aceasta tema, atat elementul evreiesc cat si cel israelian, sunt implicate si manipulate in cadrul evenimentelor politice care se deruleaza la cel mai inalt nivel. Situatiile generate de acte si declaratii repetate si iresponsabile de genul celor mai sus mentionate au un singur efect: amplificarea antisemitismului in Romania si stirbirea imaginii Romaniei pe plan international”, se mai arată în comunicatul semnat de Maximillian Marco Katz, directorul fondator al MCA Romania.