Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Inginerii de la Registrul Auto Român, reprezentanţa Caraş Severin, au găsit un butuc de lemn montat în suspensiile unui monovolum de transport persoane (capacitate 8 locuri), o improvizaţie extrem de periculoasă pentru direcţie şi frânare, sisteme esenţiale pentru siguranţa rutieră.
Din imaginile pe care le-a publicat RAR reiese că pe puntea spate sunt montaţi butuci de lemn la ambele roţi. „Astfel de deficiențe tehnice au identificat colegii noștri de la RAR Caraș-Severin în timpul verificării unui autovehicul care a venit la reprezentanță”, a scris RAR, pe pagina de Facebook.
/https%3A%2F%2Feconomedia.ro%2Fwp-content%2Fuploads%2F2021%2F09%2FRAR.jpg)
Citește integral pe economedia.ro
Uite ce inseamna sa fii anti-roman, nepatriot si sa nu sprijini economia tarii. Faci anti-reclama ca sa distrugi imaginea companiei respective.
Deci oameni buni, nu mai dezifnormati, nu exagerati. Butucul ala e suspensie romaneasca, model Dorel200. Uite cum apare invidia ca toti stiti tehnologii vechi cu arcuri, cu metal, dar ecologic, cu lemn frumos, natural nu. Vedeti ma? Tot romanii sunt aia inovatori.
Si toti astia impotriva defrisarilor. Uitati ma limitatilor, ca fara copaci, nu am fi avut masini. Vedeti?
Oameni rai, frate, oameni rai. Degeaba se vorbeste despre digitalziare. Cand incearca un roman sa digitalizeze ceva, in cazul de fata suspensia, sariti toti pe el. Rautati, nu altceva. Si invidie.
😀🙂😃👍👍👍
Cu unele microbuze este periculos de calatorit. Este risc de accident.
…
Eu cred ca asta este viitorul in România. Piese ecologice care in momentul in care se strica le putem arunca lejer pe marginea drumului fara a avea impact asupra mediului. Da eu cred ca e o revolutie a materialului lemnos care a inceput in antichitate cu acele roti de lemn si continua acum la un nivel superior,, suspensii de lemn”.
Eu cred ca nu trebuia deconspirat patentul pentru ca acum sunt sigur ca Germania si USA deja ne au furat patentul. Adevarat ca cei de la RAR nu sunt patrioti sunt vanduti fortelor imperialiste. Rusine!
Daca rechemarile in service ale producatorilor auto nu mai sunt anuntate public (la ANPC) cred si eu ca românu isi rezolva singur problemele. Ti-e si frica sa mergi intr-un service abilitat de rar si autorizat (pentru rugina) de producator. Iti ia si banii si nici nu stii ce primesti.
Vina e a celor de la RAR! LEGEA e prea permisiva pentru cei care „decat” asigura locuri de munca dar incaseaza tot profitul (si pe cel al statului)
Astia de la RAR se mira, dar se fac ca nu cunosc situatia de la centrele ITP unde masinile trec pe ochi frumosi controlul. TOtul de dragul banilor. Siguranta pe strada? ce e aia?
Puneti legea in aplicare si lasati vrajeala . Daca opriti in trafic masinile diesel mai vechi de 10 ani , 90% din ele nu vor trece un test pe bune. Tara mafiotilor.
Nimeni nu stie ce e aia franciza de Romania. Iti vine sa crezi ca Drulă de la MT controleaza felulu in care RAR controleaza service-urile? Nu directorul RAR
Daca Drula s-ar baga peste cei de la RAR ar pati fix ce a patit Vlad Voiculescu.
Sistemul iti permite doar „proiecte” cu aprobare de la seful sefului
Problema nu e ca Dorel a pus butuc de lemn, problema e ca lemnul nu e shlefuit.
Am niste cartoane pe acasa in forma de sageata. Ar merge de minune montate la directie.