G4Media.ro

Ce argumente are Asociația de transport public în fața celor 700 de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

10 comentarii

  1. Este o soluție urbană moderna. Îi deranjează însă pe amatorii de suvuri și bemveie . Unde or să își mai lase ei agregatele? Sa le bage in curte de căte ori vin acasă? Sa le lase în curte și să meargă cu troleibuzul? Doamne…ar fi sfârșitul lumii… va dați seama? Sa te duci la cafenea pe jos? Uauuu… dincolo de aceste aspecte ar trebui ca alde prefectul și alte persoane supărate pe troleibuz sa facă bine și să citească PNRR unde scrie negru pe alb că trebuie reduse locurile de parcare și trebuie multiplicarea transportului in comun. In plus aceste obiective apar și în planul național de mobilitate urbana.

  2. Lasati gargara cu mobilitate urbana. Vreti sa mai tocati niste bani degeaba, dar cum? Bagand trasee noi sau modificandu-le astfel incat sa creeze ambuteiaje, trasee pe care nimeni nu le va folosi oricum, exceptând poate cateva persoane pe zi, printre care si boschetarii.

    Abia astept sa votez un Piedone sau, recunosc, in cel mai rau caz aur. Nu ma interesează mobilitatea urbana a vostra, muncesc de-mi sar capacele ca sa imi permit un anumit comfort pe care lenesii il contesta pentru ca nu si-l permit dar vor sa poata fi si lenesi in continuare. Toate astea vor duce la o societate si mai fragmentata.

    Totalitarism si haos, asta va doriti cand spuneti descurajare proprietate privata si incurajare transport in comun. Asta nu e democratie, asta este orice altceva cu aroma de democratie.

    Abia astept sa pot vota!

  3. -In trecut cartierele mai rasarite ale bucurestiului erau propuse spre demolare, nu conservare si ingrijire
    -masinile de gunoi circula doar odata pe saptamana
    -cartierul are si el locuitorii lui care, ca orice cetatean de la al bucurestiului, vor sa parcheze masina in fata sau in aproprierea domuciliului cand ajung acolo unde ceea ce pentru ei inseamna acasa.
    In opinia mea, sufocata este mentalitatea celor din administratie de o gandire comunista si profund ignoranta, evidenta atunci cand nu poti intelege valoarea culturala si istorica a cartierului, nu personalitatea strazilor din Cotroceni de masini. Scuzati opinia dura dar situatia este revoltatoare.

    • Exact!

      Mare dreptate aveau ai mei cand imi spuneau ca o sa regret ce tine de usr si ue, ca vor aduce un fel de neocomunism. Cate certuri trageam cu ei ca votau psd si nu usr… am ajuns sa-mi mananc cuvintele. Regret, sper doar lumea sa-si dea seama ce se intampla si daca mai e vreo speranta, e la vot.

    • Toți aveți impresii de civilizație în marele Cotroceni, care e la un pas de paragină. Visați milioane pe casele de care tot voi vă plângeți că sunt șubrede. Consolidați-le, renovați-le

  4. Unde isi mai parcheaza bemweul daca se face banda de autobuze?

  5. In general aversiunea asta pentru transport in comun vine de la ‘muricani, unde nu vor ca sarantocii care n-au masina sa poata locui impreuna cu ei in cartierul lor…

  6. Itb-ul nici acum nu face față afluxului mare de călători,dar cînd o să-și lase toți mașinile acasă.Revenim la mersul pe scări ca în comunism?