Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Industria auto locală continuă să fie afectată de problemele globale de aprovizionare. Dacia a anunțat că a întrerupt timp de trei zile producția de la Mioveni, din cauza lipsei componentelor electronice.
„Lipsa componentelor electronice continuă să afecteze industria auto, inclusiv Dacia. Depunem toate eforturile pentru a limita impactul asupra producției și lucrăm într-un ritm susținut cu furnizorii noștri. Avem celule de criză la nivelul direcțiilor de Supply Chain și Achiziții și implementăm toate măsurile adecvate. Cu toate acestea, activitatea uzinei Vehicule de la Mioveni este întreruptă în zilele 26, 27 și 28 iulie”, arată reprezentanții companiei, într-un mesaj transmis Economedia.
Producția uzinei de la Mioveni a mai fost oprită și în lunile februarie (de două ori), martie, și aprilie, pentru câteva zile, din cauza crizei de semiconductori la nivel global. Atunci Dacia dădea vina pe „penuria de componente electronice provenite de la anumiți furnizori”.
Citește integral pe economedia.ro
Dorel stie sa puna si pe direct.
Oricum pe cei de la RAR nu-i intereseaza daca una e in documentatie si alta in masina fizica.
* vezi filtrul de particole la ITP
* vezi lipsa indicatorului de temperatura a lichidului de racire
Sa le-o iei in gura alora de la RAR, cu tot cu filtrul de partic(o)le
P@ici daca vrei sa fii bagat in seama mai si gresesti cate ceva.
Ai idee ce parere au cei de la RAR despre „ethylene oxide” din antigel? Cica e cancerigen.
La multe masini le „picura” din radiatoare (din lipsa de agent anticoroziune in lichid).
Nu poate fi doar producatorul responsabil.