Home » Economie » BREAKING Primul tronson din Autostrada A7, Ploiești-Buzău, a fost lansat la licitație

BREAKING Primul tronson din Autostrada A7, Ploiești-Buzău, a fost lansat la licitație

BREAKING Primul tronson din Autostrada A7, Ploiești-Buzău, a fost lansat la licitație
Ascultă articolul

Primul tronson din Autostrada A7, care leagă Moldova de București, a fost lansat la licitație, arată un anunț publicat pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP). Contractul presupune execuția lucrărilor pentru Autostrada Ploiești – Buzău, în lungime de 63,25 km, și are o valoare maximă de 5 miliarde lei.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Contractul este împărțit în trei loturi, respectiv:

  • Lot 1 Dumbrava-Mizil, în lungime de 21 km – valoare maximă 1,95 miliarde lei
  • Lot 2 Mizil-Pietroasele, în lungime de 28,35 km – valoare maximă 1,74 miliarde lei
  • Lot 3 Pietroasele-Municipiul Buzău, în lungime de 13,90 km – valoare maximă 1,36 miliarde lei

Termenul limită pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 4 august, ora 15.00.

Citește integral pe economedia.ro

Comentarii
  • Prima bucata din „Autostrada Moldovei” se construieste intre Ploiesti si Buzau.
    Nu stiu ce strategi au astia de la USR sau PNL dar daca faceau ceva pentru zona Moldovei puteau sa inceapa chiar in acea zona. Asta mi se pare o mojicie fara margini, tipic dambovitean.

    • Șova tu esti?

    • Vlad : ai dreptate ăștia construiesc autostradă moldovei aici in partea noastră, trebuiau să înceapă de la Iași încoace. Trebuia o autostradă să înceapă de la vama Albița până la vama Nădlac. Nu asa cum fac ei pe bucăți pe ici pe colo.

    • Cred că lucrările trebuie să înceapă de la un capăt, nu de la mijloc. În cazul de față au ales capătul unde exista deja o altă autostradă cu care să o conecteze. Bucăți de autostradă „suspendate” care nu leagă de fapt nimic s-au mai tot construit prin diverse colțuri de țară.

      De altfel prima bucată din Autostrada Moldovei există deja, este centura Bacăului. Deci nici măcar simbolic nu ai dreptate, au început în Moldova cu o bucată cu utilitate imediată. Hai să nu fim cârcotași, se mișcă de 6 luni încoace lucruri înțepenite de zeci de ani.

    • A inceput de unde erau studiile finalizate si unde s-a obtinut finantare imediat. Nu mai trageti concluzii tampite. Important este ca a inceput.

    • La acelas lucru m-am gandit si eu, pana la urma Moldova are nevoie de investitii majore mai degraba.

    • Asa este. Oricum Buzau -Ploiesti este un drum foarte bun.

  • Ce treaba are Șova cu subiectul?
    Daca ai ceva de comentat te rog ramai in tema.

    • Regula de baza a unei investitii este eficienta. Autostrada nu-i un moft. Deci eficient este sa te legi o autostrada deja existenta. Cum eficiente sunt si centurile. O bucata intre Pascani si Roman are eficienta zero. Fara sa mai tinem cont de faptul ca proiectul tehnic pe aceasta bucata este deja finalizat si au fost obtinute finantarile. Pentru restul abia se incep studiile deci am fi amanat inca un an-doi pentru ca vechile guvernari n-au facut nimic.
      Daca n-ai priceput roaga un coleg din PSD sa-ti explice.

    • daca taceai filozof ramaneai!
      proiectul e demarat chiar de psd, ca doar nu a facut usr studiul de fezabilitate si demersurile de pana acum

  • Exprimari gratuite ca „roaga un coleg din PSD sa-ti explice” sunt ridicole. N-am treaba cu PSD si nici n-am avut.

    Comentariul meu sublinia o problema de comunicare. Nu poti spune ca lucrezi la „Autostrada Moldovei” cand primul tronson se construieste in alta regiune.

    Nu neg ca ceea ce se construieste nou trebuie sa se lege de alte proiecte de infrastructura rutiera numai ca trebuie sa fim corecti, Autostrata intre Ploiesti si Buzau nu are legatura cu Moldova. Ca o sa lege Bucurestiul de Moldova asta e altceva si deocamdata e o promisiune.

    • Din pacate cand cineva critica pe merit un lider din actuala guvernare exista aceasta respingere si trimitere catre PSD, de parca nu ai avoie sa il critici pe Drula sau pe Citu chiar daca i-ai votat.

    • Poate in viitorul apropiat se gândesc să lege și Iașiul de Constanța. Ce părere aveți?

  • Aveți dreptate, fiind o țară de tranzit ptr Europa de Est spre Europa de vest trebuia începută o autostradă de la est la vest, după făcute legătură cu aceasta autostrada. Dar la noi se face treabă de mântuială pe bani publici extrem de mulți, se construiesc haotic fără utilitate.

    • Legătura între Moldova și București e esențială pentru coeziunea politică. Segmentul cu care se începe e mai puțin important. E aproape sigur că segmentul din sud va produce mai multă activitate economică pe termen scurt. Pe termen mediu trebuie terminată cât mai repede toată. E esențială pentru transport și pentru afaceri, la fel cu esențial ar fi să facă odată măcar o autostradă peste munți.

  • Eu zic că ar trebui breaking news la inaugurarea autostrăzii, nu la o amărâtă de lansare de licitație, care în buna tradiție românească are șanse să mari să se împotmolească în contestație, contestație la contestație, acțiune în instanță, anulare licitație, reluare licitație etc. etc. O lansare la licitație înseamnă fix zero.

    • Ma da destept te-a facut măta, de ce sa ajung in Berlin trecand prin București? ce ofera Bucureștiul Iașului? nimic… dezvoltare se face pe axa est vest nu nord sud, investitorii mari vin din vest nu din nord din Ucraina si nici din sud din Bulgaria. dar cand mamele de asemenea specimene au peste rus si futac turc asa ajun sa gandeasca odraslele astea super destepte de bucuresteni parveniti

  • sincer eu nu inteleg de ce este asa scumpa!
    peste un miliard de euro pentru .. mai putin de 64km adica aproximativ 15 milioane 625 de mii de euro!
    si este pretul platit pentru o lucrare in câmpie, fara obstacole majore.
    sunt tablouri comparative usor de gasit cu ajutorul dl Google, cu diversele preturi in UE . surprize?tarile cu politicieni corupti sunt in top.

  • Si cat costa km de autostrada la campie? Triplu fata de standardele de cost din tara noastra (conform legii)…. O fi autostrada mai lata….. si comisionul mai gros…

  • Dar de ce nu se schimbă legea licitațiilor publice? Se pierde foarte mult cu licitația unui proiect pentru că se contestă…iar și iar…cum acestea se judecă în justiție..iar justiția e pe pauză…avem de așteptat că prostii…

  • Un lucru ar fi bun , să câștige licitațiile firme românești, care au angajați români angajați cu caracter permanent , investesc profitul tot aici . Dacă am avea mai multe firme ca UMB,Dedeman etc țara asta s-ar dezvolta.

  • Adrian Popescu

    Autostrada nu va pleca din Ploiesti ci de linga Ploiesti . Mai exact dintr-un punct al autostrazii A3 Ploiesti – Bucuresti . Punctul acesta va fi ales , intr-o anumita marja , la jumatatea distantei intre Ploiesti si Bucuresti .
    Nu va trece prin Mizil ci pe linga Mizil la o distanta de circa 5-6 kilometri .
    Tot traseul de la ,, Ploiesti” pina la ,,Mizil ” va fi pe partea dreapta a caii ferate in sensul de mers spre Buzau .
    Nici o harta facuta publica nu contine detalii pentru ca cetatenii ce urmeaza sa fie expropriati de terenuri sa nu stie pe unde va trece autostrada . In acest fel terenurile vor putea fi expropriate mai usor si se va evita reticenta proprietarilor . Demersuri pentru cumpararea terenurilor se fac de cca trei ani . Exista societati imobiliare ai caror agenti sint in cunoistinta de cauza si au semnat contracte de confidentialitate pentru a a ctiona in aceasta directie . Confidentialitate care le este platita generos .

    • Punctul se numeste Dumbrava. Daca stii unde sa cauti, gasesti si hartile. Despre pret nu stiu ce a zis MT, ar trebui sa fie cam 4.5 milioane de euro pe km.
      E bine ca se incepe. Macar de s-ar atribui rapid. Vor veni si celelalte (pana la Pascani deocamdata) in ritm rapid.

  • confirm ce s-a comentat mai sus

    prostovanului de Iasi nu ii vine a crede ca orasul lui e la capatul lumii, in drum catre nicaieri si producator de videochat

    lui ii trebuie autostrada pana in Ungaria, ca sa dureze calatoria pana la mol doar 11 ore in loc de 12

    • Pentru cei din Iași orasul de la capătul lumii este ….Bucurestiul.

    • Ma da destept te-a facut măta, de ce sa ajung in Berlin trecand prin București? ce ofera Bucureștiul Iașului? nimic… dezvoltare se face pe axa est vest nu nord sud, investitorii mari vin din vest nu din nord din Ucraina si nici din sud din Bulgaria. dar cand mamele de asemenea specimene au peste rus si futac turc asa ajun sa gandeasca odraslele astea super destepte de bucuresteni parveniti

  • In medie pe kilometru este 20 mil. euro. Scump, dincolo era mai ieftin. Iar traseul se desfășoară la ses.

  • Sincer baieti, de cand am facut un tur pe A7- Centura Bacaului- chiar citesc din ce in ce mai mult despre infrastructura noastra.. Chiar nu ma intereseaza de unde incep sa construiasca, dar daca incep tot dintr o autostrada, cum ar fi acum, legatura cu A3, mi se pare fain totusi.. Bravo Drula ca ne ai tinut atenti cu dovezi, nu minciuni neterminate de pana acum.. Mi ar placea sa avem in continuare noutati, planuri si executii. Speram sa inceapa, altfel vom oprii masinile, de data asta vreo 15 minute, nimeni nu intra, nimeni nu iese din iasi, roman bacau, suceava..

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole