G4Media.ro

Black Friday la eMAG: prima casă vândută online în primele 3 ore…

sursa foto: Pexels

Black Friday la eMAG: prima casă vândută online în primele 3 ore de la start

După primele trei ore de la startul campaniei de Black Friday, clienții eMAG au plasat comenzi pentru 1 milion de produse. În premieră de Black Friday, a fost vândută online prima casă din România în ansamblul rezidențial Liziera de Lac, la 15 minute de metrou Anghel Saligny, potrivit unui comunicat.

Valoarea comenzilor plasate în primele 3 ore de la startul evenimentului depășește 340 milioane  de lei. În medie, fiecare client comandă de 1.200 de lei la eMAG și pune în coș 3,7 produse, un număr aproape dublu comparativ cu anul trecut. Clienții Genius au avut, în medie, 9 produse pe comandă și beneficiază de transport gratuit la easybox și prin curierat. Ei au economisit până acum 2,7 milioane de lei din costul de livrare. Printre cele mai populare categorii sunt produsele pentru casă și îngrijirea casei, electronicele și produsele pentru îngrijire personală.

„Spre deosebire de anul trecut, acum clienții comandă din toate categoriile, foarte multe produse pentru casă, televizoare, mașini de spălat și frigidere, dar și haine și cadouri pentru sărbătorile de iarnă. În primele trei ore, clienții au adăugat în coș peste 1 milion de produse din toate categoriile de produse, iar interesul continuă să rămână ridicat. Clienții Genius au pus în coș, în medie, 9 produse din categorii diferite și vor beneficia de transport gratuit”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Anul acesta clienții au optat preponderent pentru livrarea la easybox și peste 60% dintre cei care au opțiunea disponibilă au ales această modalitate de a primi cumpărăturile. Aproape 60% dintre comenzi au fost plătite cu cardul și peste 80% din vizite au fost realizate de pe dispozitive mobile.

Recorduri la start de Black Friday la eMAG

  • Secunda de aur 09:30:26 – 454 de produse vândute pe secundă
  • Minutul de aur 7:29 – 13.556 de produse comandate în valoare de 6,2 milioane lei
  • 11.027 de produse în valoare de 8,15 milioane lei au fost comandate în primul minut de la start

Produse speciale vândute:

  • Prima casă vândută online, de Black Friday, imediat după start
  • 45.600 litri de carburant
  • 615 nopți cazare
  • 458 servicii medicale

Topul localităților din care românii au comandat cel mai mult

  • București
  • Cluj-Napoca
  • Iași
  • Brașov
  • Slatina
  • Constanța
  • Zalău
  • Alba Iulia
  • Timișoara
Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

4 comentarii

  1. Hai bre că toată ziua ați făcut reclamă la eMag și Black Friday. Au 3-4 oferte bune restul țeapă.

  2. Serios, oamenii au cumpărat servicii medicale și cazare de pe eMAG? Dar site-uri de specialitate nu mai exista? În loc sa meargă pe site-ul respectivului vânzător, oamenii prefera sa baga bani în buzunar emagului, doar pentru faptul ca romanul știe doar emag când e vorba de cumpărături online. În ritmul asta o sa cumpărăm orice de la eMAG, ca nu o sa mai existe alte shopuri online. Plus ca romanii prefera sa dea banii (mulți bani, având în vedere cât de mulți se plâng de sărăcie) tot pe electrocasnice, în loc sa își cumpere cărți sau un curs online, poate asa am avea și noi mai mulți oameni educați, cu venituri și viata mai bune. Chiar nu înțeleg mentalitatea. Nu avem o carte în casa, dar electrocasnicele sunt model 2021.

    • Cand exista un site care ofera vizibilitate unui numar mare de persoane, de ce sa apelezi la site-uri de specialitate? Are emag mai multe filtre posibile in cautarea lor decat au toate site-urile de profil din Romania la un loc

  3. Când au căldura subvenționată, își permit cei din Top 3 să facă comenzi de un salariu sau două, ceilalți ne uităm ca fraierii.