G4Media.ro

Bicicleta revine în forţă. Cum încurajează statele europene circulația pe două roți…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

12 comentarii

  1. Iar în București nu există nici 10 km funcționali de piste pentru biciclete, așa tare se investește în această industrie. Mulțumim ultimele administrații pentru incompetență și nepăsare!

  2. Bagati in plamani, cu cea mai viteza, toate mizeriile.

    • Nu sunt convins… și în mașină respiri același aer, cu toate filtrele. Pe lângă asta gurile de admisie la mașină sunt mai aproape de sol, acolo unde e concentrație mai mare de particule, decât capul unui biciclist. Ca să nu mai zic că în mașină poți fi în ambuteiaj pe banda din mijloc pe un bulevard cu 3 benzi…
      Iar la metrou din câte știu e un nivel ridicat de particule provenite de la frâne, roți, șine datorat și faptului că aerisirea se face mai greu…

    • Nu înțeleg, frate, atitudinea asta. Gândești ca Coronavirus.

      Dacă te dai și tu jos din mașina e mai puțin aer nașpa. Plus ca scazi șansele familiei tale, prietenilor tai, copiilor tai și tie sa facă cancer sau alte boli nașpa de la poluare. Sa nu mai zic de încălzirea globală.

      Mersul te bicicleta o sa te facă și da te simți mai bine.

      Incearca și o sa mi mulțumești.

  3. Nimic nou. Si Ceausescu descuraja mersul cu masina…

  4. normal ca nu avem benzi de biciclete, iar alea care exista au mancat din strada, nu e ceva gandit sa nu strice altceva. in parcuri au pictat doar dungi pe mijlocul tuturor aleilor si merg biciclistii cu mare viteza de e chiar periculos. dar au interzis trotinetele, alea nu e bune, bicicletele in viteza maxima e bune.

    • A fost interzisa circulatia trotinetelor pe trotuar. Acolo unde sunt amenejate piste pentru biciclete este permis si accesul cu trotineta.
      Problema este ca in Bucuresti nu sunt piste de bcicleta pe care sa se circule decent (cum sunt in Danemarca, Olanda)
      Avem in Bucuresti o multime de marcaje pe trotuar care ar trebui sa indice existenta unor piste de biciclete dar acelea sunt bataie de joc deoarece asfaltul turnat nu este neted, sunt multe obstacole iar la intersectiile cu fiecare cale de acces si strada secundara, bordurile nu sunt suficient de coborate, obligand biciclistul sa incetineasca pana la oprire.
      Singura pista de bicilete care se califica e cea de pe Calea Victoriei (amenajata in 2014-2015).

  5. In RO ne conduc prostii si tot aia ne zic ca nu e bine cu bicicleta, cat am mers prin Europa in general cu cat oamenii au un nivel de educatie mai mare cu atat mai mult folosesc mijloace de deplasare mai sanatoase, nici trotinetele electrice nu pot sa zic ca sunt asa populare ca in Bucuresti. La polul opus punctul prostiei din Europa, Istambul, nu vezi nici o bicicleta si aceasi soferi cretini ca in Bucuresti.