G4Media.ro

Banca Transilvania, amendată cu 100.000 de euro pentru încălcarea confidențialității și securității…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

4 comentarii

  1. a bateti joc de mine ?

    multumesc.
    nu vreau nimic de la nimeni.

    in viata astea vreau liniste si sa ma lasati in pace.
    poate familie si sa cresc niste copii.
    atat.

    • Ori esti clientul ala…si ar trebui sa i dai in judecata pe nenorociti ori……Catena e deschisa la ora asta sa stii 😂

  2. Stia, dar dorea mai profesioniste.

  3. @anonim – Mda, interesanta poveste… Ce aflam din articol, ca individul este jurist de profesie si ca, vezi Doamne, s-a enervat ca a fost intrebat ce face cu banii lui. Apoi, ce sa vezi, „intamplator”, un angajat neglijent se face ca scapa pe facebook conversatia din email. Prejudiciul moral, hm, cred ca orice om cu scaun la cap isi da seama ca raspunsul clientului e ironic, deci sunt putine sanse sa divorteze nevasta, apropo de asta, fapta a fost prin vara iar respectivul (conform profilului de facebook) s-a insurat acum, in toamna, si nici nu pare sa aiba vreun copil.
    Avand in vedere ca articolul se incheie cu precizarea ca clientul isi doreste o intelegere amiabila si asteapta sa fie invitat de banca la discutii, eu zic ca ar putea sa fie foarte bine o intelegere prealabila cu vreun angajat prin care sa „faca” banca de niste bani, pe care, ce sa vezi, banca ii acopera ca pierderi de la ceilalti clienti… Daca asa stau lucrurile nu pot decat sa spun ca e trist, jumatate din Romania cam asa gandeste, cum sa mai jumuleasca pe ceilalti fara sa ridice un deget si, evident, asta e motivul pentru care Romania nu evolueaza.