Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
CNAIR și constructorul Precon încă nu pot semna contractul pentru proiectarea și execuția lotului Chiribiș-Biharia de pe Autostrada Transilvania ca urmare a proceselor pe rol de la rezilierea contractului (2022) cu Trameco, companie din Grupul Selina controlată de Beniamin Rus, a explicat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu. Întrebat de ce întârzie semnarea contractului cu Precon pentru lotul de 29 de kilometri dintre Chiribiș și Biharia (județul Bihor), mai ales după decizia favorabilă a Curții de Apel București, ministrul Grindeanu a descris discuțiile cu patronul Precon, iar șeful CNAIR, Cristian Pistol a explicat că și acest contract are o clauză suspensivă, la fel ca lotul Suplacu de Barcău-Chiribiș semnat cu Erbașu.
Ce a declarat Sorin Grindeanu :
,,Am avut o discuție cu domnul director, patron nici nu știu ce, de la compania care a câștigat (n.r Precon), domnul Rus, împreună cu domnul Pistol, și acolo e o întreagă istorie, semnări patriotice înainte de campania electorală (mandatul Lucian Bode). Eu cred că vom ajunge la un numitor comun astfel încât să fie semnat contractul. Sunt diverse litigii care vin din urmă. CNAIR a transmis companiei care a câștigat care sunt limitele (n.r condițiile) compania urmând să-și facă o analiză internă. Noi nu puteam să ieșim din cadrul legal al licitației. Am transmis aceste lucruri companiei urmând ca ei să ia deciziile potrivite. Cât de repede cu atât mai bine. ” -Sorin Grindeanu. Ministrul de resort nu a precizat dacă așteaptă decizia până la sfârșitul anului și a mai anunțat că singurul lot din Autostrada Transilvania fără contract rămâne Lotul cu tunelul Meseș (Poarta Sălajului-Zalău-Nușfalău), dar a omis să precizeze că, fără viaductele de la Nădășelu și Topa Mică de pe lotul UMB Nădășelu-Zimbor cei 30 de kilometri care ar putea fi terminați în decembrie 2024 riscă să rămână muzeu.
Citește integral pe economedia.ro