Home » Economie » Contractul pentru cel mai scump segment de autostradă, semnat luni: 5,3 miliarde de lei pentru lotul 3 din Autostrada Sibiu-Pitești. E cel mai dificil tronson, prin munți

Contractul pentru cel mai scump segment de autostradă, semnat luni: 5,3 miliarde de lei pentru lotul 3 din Autostrada Sibiu-Pitești. E cel mai dificil tronson, prin munți

Contractul pentru cel mai scump segment de autostradă, semnat luni: 5,3 miliarde de lei pentru lotul 3 din Autostrada Sibiu-Pitești. E cel mai dificil tronson, prin munți
Ascultă articolul

Cel mai mare contract pentru o autostradă din România, lotul 3 Cornetu-Tigveni de pe A 1 Sibiu-Pitești va fi semnat luni, pe 1 august, a anunțat duminică, Ministerul Transporturilor. Contractul pentru proiectarea și execuția lotului 3 în lungime de 37 de kilometri va fi semnat cu Astaldi ( WeBuild denumirea nouă) pentru 5,3 miliarde lei. Constructorul din Italia cu certificat intermediar are la dispoziție 12 luni pentru proiectare și aproape 4 ani pentru execuție.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Astaldi este pe ,,lista neagră” a constructorilor din România cu certificate intermediare negative primite pentru lotul Pitești -Curtea de Argeș ( Lotul 5) și Podul Brăila. Pe Lotul 2 Boița -Cornetu, Asocierea Mapa -Cengiz a început lucrările de proiectare luna aceasta.

Lotul dintre Cornetu și Tigveni are o lungime de 37 de kilometri și este cel mai lung tronson al Autostrăzii de pe Valea Oltului. Contractul are o perioadă de proiectare ofertată conform factorului de evaluare de 12 luni și o perioadă de execuție de 45 de luni. Perioada de garanție a lucrărilor ofertată este de 120 de luni.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole