Home » Economie » „Autostrada Ford”: S-a semnat contractul cu UMB pentru ultimul tronson al Drumului Expres Craiova – Piteşti. Tronsonul de 32 de kilometri dintre Coloneşti şi Piteşti trebuie să fie terminat în trei ani

„Autostrada Ford”: S-a semnat contractul cu UMB pentru ultimul tronson al Drumului Expres Craiova – Piteşti. Tronsonul de 32 de kilometri dintre Coloneşti şi Piteşti trebuie să fie terminat în trei ani

„Autostrada Ford”: S-a semnat contractul cu UMB pentru ultimul tronson al Drumului Expres Craiova – Piteşti. Tronsonul de 32 de kilometri dintre Coloneşti şi Piteşti trebuie să fie terminat în trei ani
Sursa Foto : Cătălin Drulă Facebook
Ascultă articolul

Compania de Drumuri a semnat, astăzi, contractul pentru proiectarea şi execuţia ultimului lot al Drumului Expres Craiova – Piteşti, a anunţat ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă, pe pagina sa de Facebook. Semnarea contractului a fost posibilă pentru că nu s-au depus contestaţii.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Constructorul UMB care lucrează şi pe loturile 2 şi 3 are la dispoziţie un termen de 36 de luni, din care 12 pentru proiectare şi 24 de luni execuţie pentru realizarea secţiunii Coloneşti – Piteşti cu o lungime de 32 de kilometri. Mobilizarea celui mai puternic drumar din România este excelentă pe cele două loturi cu o lungime totală de 72 de kilometri, prin urmare ritmul de lucru pe şantier ar trebui să fie similar şi pe lotul 4, consideră ministrul Drulă.

„Am participat astăzi la sediul CNAIR la semnarea contractului dintre Compania de drumuri și câștigătorul licitației pentru proiectarea și execuția lotului 4, grupul de firme UMB. Același antreprenor lucrează excelent pe tronsoanele 2 și 3 ale drumului expres și mă aștept ca ritmul să fie similar și pe acest segment din DX12.

Citește integral pe economedia.ro

Comentarii
  • UMB nu era compania lui Umbrarescu omu’ lui Basescu? Compania acuzata de coruptie si implicata in mai multe scandaluri? Vad ca toata presa la unison lauda progresul facut, fara a mentiona nimic de trecutul firmei.

    • Ce vrei, acum domneste Mafia Portocalie Nestingherita. Pana-n 2024, cand se intoarce Mafia Rosie.

    • Ia da un exemplu. Omul a lucrat bine pe executie indiferent de partidul la putere. A lucrat efectiv, da?

    • Poate vrei sa zici omul lui moliceanu. Ca ala a bagat banii de autostrazi in borduri si de-au crescut aia ca fat frumos.
      Poate s-a prins UMB-ul ca poate sa faca bani si din treaba, sau or fi spagile mai mici si e loc si de facut treaba.

    • sunt destul de sigur ca o confunzi cu aia a lui nelu iordache. asta e alta. desi tin minte ca si asta a mai avut ceva scandaluri, dar astia fac treaba una peste alta.

    • @andrei: Nu confund nimic, ca lua spaga de la toata lumea. Cand a ajuns basescu la pusculita, firmele astea aveau deja bani de facut asfaltari. Toti banii primiti de la moliceanu, cu spaga de rigoare.

    • vorbeam cu George, nu cu tine.

    • Gogu Pintenogu

      În loc sa ne bucuram ca avem și noi constructori performanți, care sa nu dea tepe ca firmele europene, apar „revoltați” ca patronii companiilor românești erau oamenii lui x sau ai lui y. Mai ai sa spui ca romanii mor de foame, ce ne trebuie nouă autostrăzi???

    • Chiar mai trebuie sa iscăm noi scandaluri și să dezvoltăm morți? Mai contează a cui era compania și ce scandaluri erau. Daca își fac treabă acum hai sa nu dezgropam trecutul. Că până la urmă e un progres fantastic. Daca te duci pe acolo și te uiți că anumite porțiuni sunt deja asfaltate înseamnă că se țin de treabă. Sunt cetățean din Slatina. Nu am nimic cu politica și cu viața publică. Așa că sincer mă uit la strict ce se face acum. La progrese nu la trecutul zbuciumat.

  • Auziti, dar Bechtel n-are copie dupa contractul Disparut ? Hai ca poate -n 2030 aflam si noi la cate milenii cumulate haitii de puscarie se rezuma …

    • tu ce nu intelegi? intrarea in UE s-a facut platind-o. si contractul cu bechtel a fost modalitatea prin care s-au dat banii aia. asa ca nu o afli prea curand ce si cum. oricum banii sunt dati si nu ai de unde sa ii mai iei.

    • pai putica, tu nu ai inteles nimic. nu a zis nimeni ca jaful e justificat, numai tu puteai pricepe asta. si de unde stiu? simplu, stiu sa citesc printre randuri si s-a scris in presa despre bechtel asta de mi s-a luat.

    • Dacă vrei poți!
      Tehnostrade &Co au făcut și segmentul A1 de la Deva la Ilia și e cel mai bun din tot A1 după atâția ani și cu toate piedicile puse de…lilieci, broaște și …..dinozauri birocrați.
      Era cât p-aci sai bage-n faliment!
      Dacă tot ce fac e la fel ar merita sa facă doar ei drumuri în RO

  • Inainte sa-l înjurati pe Ubrarescu întrebati cine a pus în caietele de sarcini cerinta obligatorie „experienta similara”?
    Faceti voi o firma, cu ingineri drumari cu 30 de ani experienta, cu utilaje aduse din Germania, cu muncitori instruiti de catre producatorul utilajelor, si înscrieti-va la licitatie. Raspuns: „eliminat, firma n-are experienta similara”. Dupa ce reusiti sa schimbati asta, puteti înjura comisia de evaluare a ofertelor.

    • auzi? ma lasi? adica ce facem, lasam autostrazile pe mana oricui? tu nu realizezi pesemne ce inseamna sa le permita alora fara experienta. inseamna ca orice firma cu 3 angajati poate castiga licitatiile. inseamna ca orice firma, chit ca are multi angajati si utilaje, dar fara experienta poate castiga. imi pare rau, sa iti faci tu casa cu toti aia fara experienta, daca ii iubesti asa tare. hai ca asta e culmea, ce pretentii are el.

  • Din ce știu, umbrarescu a crescut mult în vremea lui Base! Din ce vad, are cea mai puternică firma de infrastructura rutieră din Romania! Oamenii sunt bine plătiți, utilajele sunt noi, execuția lucrărilor, deosebita! Puteți vedea pe Youtube lucrările la craiova-pitesti sau zimbor -nadaselu, eventual centura Bacăului! Daca Bechtel făcea jumate din ce face umb , acum eram departe! Daca reușește să termine lotul 2 in acest an, umb va fi admirata de toată Oltenia ( am stat 30 de ani că umb sa rezolve totul în 18 luni!)

  • 32 de km în 3 ani vai mama noastra….ptuuuusiktir ……și toată lumea este mulțumită….rușine rușine dragilor așa ne trebuie ne merităm soarta

    • Bai nene tu ai habar cum este acolo la Colonesti -Pitesti? Scrie 12 luni de pregatire si 2 ani constructie,este plin de dealuri la greu cu pante pe cote aiurea gen de la cota 0 sari direct la 50.

  • Acum cativa ani Bechtel a construit cca 40 km de autostrada prin cei mai inalti munti din Albania. Sub 2 mileuro/km. Cel coborat cost pe km din europa. Durata constructiei de la semnarea contractului si Pana la deschiderea tronsonului de 40 km : 18 luni. Contractul specifica o durata a constructiei de 2 ani.
    Bechtel , deasemenea, construieste rractoarele nuclear de 300mwh care propulseaza noua clasa de portavioane Gerald Ford.
    Cine este interest de autenticitatea lucrarilor effectuate de Bechtel in Albania , poate afla detalii de la emisiunea numita : ” Romania te iubesc”
    Nota: Romania dupa epoca comunista, a trecut la Cleptocratie, nu democratic.
    Succes

  • George tot cu m..a ai rămas. Este greu după atâția ani de PSD sa îți mentalitatea tot ce poți este sa vb la adresa altuia ca dc tu nu poți sa faci nimic cel mai ușor este sa musti pe altu de cur. Vai de capul tău de stricat cu gândirea asta sigur meriți sa ramai acolo unde ești. Experienta este normal necesara ce vi se pare un termen băgat aiurea în contract. Nu poate veni unul cu firma nou înființată fără experienta sa construiască autostrada. După ce ca facem una la 5 ani sa se rupă și aceea ca în cazul segmentului Deva când au inaugurat azi și la 5 zile au închis segmentul respectiv ca s-a surpat

  • Lala , blabla …Eu știu una … Ai șantier ai diriginte de șantier , care este al beneficiarului , și , supraveghează lucrările … Intreb , până sa-i injur pe bechtel , cine lua in primire ??? Cine a semnat clauzele , chiar nu-i nimeni de tras la răspundere ???

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole