G4Media.ro

Orban: Autostrada de centură a municipiului Bacău este aproape de finalizare /…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

12 comentarii

  1. ba, vaz ca lucreaza repede ala, da’o face cum trebuie ? verifica cineva treaba asta ?

  2. Dacă e și o construcție de calitate, la standardele tehnologiei actuale, atunci e ok.

    • Lucrarea vine cu 5 ani garantie mi se pare. Deci ar fi ok.
      S-au miscat repede ca a fost vremea buna. Daca ploua mai mult a zis constructorul ca abia in primavara era gata.

    • Antreprenorii romani lucreaza de 10 ori mai bine ca cei straini (aici ma refer la antreprenorii adevarati nu la cioflingari care dau un tun si dispar).
      Daca DNA.ul lui Morar si Kovesi nu ii sicanau, abuzau, sau daca macar aplicau acelasi tratament si multinationalelor in constructii altfel arata acum piata constructiilor de autostrazi din Romania!
      Erau cel putin 5-6 ca Umbrarescu!

  3. Nici un cuvintel in „noul” Program de guvernare al PNL depsre Calea ferata aflata in DEZASTRU, probabil ca PNL asteapta sa ii cheme Johannis la Cotroceni cu o „analiza” privind Mentenanta si reparatiile, ca la Echipamentele medicale din Sectiile ATI:

    „RAPORTUL CORPULUI DE CONTROL AL PREMIERULUI ARATĂ:Dezastru pe calea ferată.
    26 Mai 2020.
    Lucrări nefinalizate, chiar şi după 30 de ani de la demarare, stare proastă a infrastructurii, grad de absorbţie foarte mic a fondurilor europene în domeniul infrastructurii feroviare, proiecte finanţate de Comisia Europeană întârziate în implementare, atribuiri suspecte a unor contracte de lucrări publice şi lipsa unui management coerent, reprezintă o parte dintre concluziile raportului întocmit de membrii Corpului de Control al premierului în urma verificărilor efectuate la CFR SA.
    Practic, din constatările funcţionarilor guvernamentali cu atribuţii de control reiese un singur aspect principal: dezastrul domină infrastructura feroviară din ţara noastră, iar vina este împărţită între cei care au condus CFR SA şi cei care s-au aflat la guvernare în ultimii 30 de ani.
    Iar dezastrul nu se opreşte aici, deoarece aşa cum a declarat pentru Ziarul BURSA, Iulian Măntescu, preşedintele Federaţiei Mecanicilor de Locomotivă din România, situaţia de la CFR SA este sumbră şi în anul 2020.

    Iulian Măntescu ne-a spus: „În 2020, CFR SA este subfinanţată cu 400 milioane lei, bani pe care nu îi primeşte de la bugetul de stat, deşi are nevoie de ei. La această sumă se vor adăuga şi efectele pandemiei, plus nerealizarea sumei propusă iniţial din plata taxei de utilizare a infrastructurii feroviare, deoarece CFR Călători a redus la jumătate, de mai bine de două luni, numărul trenurilor care circulă pe calea ferată. Anul acesta, pe partea de reparaţii şi întreţinere a infrastructurii feroviare, în bugetul CFR SA sunt alocaţi zero lei. Din acest punct de vedere, situaţia este groaznică, în condiţiile în care probabil pierderea bugetară iniţială se va dubla până la sfârşitul anului. Compania are bani în acest moment doar pentru plata salariilor şi energiei electrice, fiind aproape în blocaj total al activităţii. Dacă nu se alocă urgent, de la bugetul statului, minim 200 milioane lei, situaţia va deveni din ce în ce mai grea pentru unicul administrator al infrastructurii feroviare publice din ţara noastră”.

    Situaţia dramatică din ultimii ani a fost generată de faptul că sub guvernările PSD nu s-a reuşit demararea procedurii privind numirea unui director cu atribuţii depline în conducerea companiei. Astfel, în perioada 2017-03.10.2019, conducerea CFR SA a fost asigurată de 5 directori generali interimari, fluctuaţia de personal generând o instabilitate în ceea ce priveşte activitatea managerială a companiei care s-a desfăşurat în lipsa unui plan de management aprobat şi asumat care să asigure realizarea indicatorilor de performanţă financiari şi nefinanciari, cu consecinţe asupra situaţiei economico-financiare.

    Tot în aceeaşi perioadă, adică în guvernările Grindeanu, Tudose, Dăncilă, nu au fost prevăzute şi executate lucrări pentru „obiective de investiţii noi”, cu excepţia introducerii în lista de investiţii din data de 25.07.2019 a dublării ” liniei de cale ferată între staţiile Mogoşoaia şi Baloteşti”. La capitolul „obiective de investiţii în continuare”, în timpul celor trei guverne au fost prevăzute patru obiective, care nu au fost finalizate şi pentru care alocările bugetare au fost utilizate parţial sau deloc, se arată în raportul întocmit de Corpul de Control al premierului Ludovic Orban. ”
    https://www.bursa.ro/raportul-corpului-de-control-al-premierului-arata-dezastru-pe-calea-ferata-09086935

    • Cu siguranță se așteaptă moartea CCR-ului pentru ca ce mai rămâne în urmă, material rulant și căi ferate să fie duse la fier vechi.

  4. E an electoral, inauguram si 1m de drum. Apucaturi PCRiste ale PNL=PSD.

    • Firmele lui Umbrărescu au demonstrat de-a lungul timpului că sunt niște firme seriose care au realizat lucrări de calitate, spre deosebire de alte firme străine care au venit și și-au bătut joc de proiectele pe care le-au început. Totuși, mi se pare extrem de amuzant cum se încearcă subtil să se arunce o îndoială asupra firmelor lui Umbrărescu spunându-se că a prosperat încheind contracte cu statul. Păi e constructor de infrastructură rutieră, cu cine ai vrea să încheie contracte? Cu bunicu? Statul se ocupă de infrastructura rutieră, nu o entitate privată.

  5. A nu se uita că Umbrarescu este din Bacău , firma o are acolo angajații sunt de acolo era normal sa se încadreze în contract chiar și mai repede. Oameni de afaceri din ăștia trebuie să aibă românia cum este Umbrarescu, Frații pavel (dedeman) , Muscă de la Arad așa poate da țară asta înainte, acordate lucrări antrepenori români serioși care fac locuri de muncă bine plătite ptr. români.

  6. Pe baza PNL nu se facea nimic la Bacau. Stai jos, nota 3!

  7. Si … dupa alegeri bagati utilajele in conservare 3 ani si 9 luni?