G4Media.ro

Automobile Bavaria: Autospecialele BMW ofertate Poliției Române nu reprezintă mașini de lux…

sursa foto: auto.economictimes.indiatimes.com

Automobile Bavaria: Autospecialele BMW ofertate Poliției Române nu reprezintă mașini de lux / Michael Schmidt nu mai deține nicio funcție în cadrul companiilor din România și nu este implicat în activitatea operațională a acestora

Leonhard Georg Pfeffer, CEO și administrator al Automobile Bavaria, afirmă, într-un comunicat remis presei miercuri, că autospecialele BMW ofertate Poliției Române nu reprezintă mașini de lux, iar Michael Schimdt nu mai deține nicio funcție în cadrul companiilor din România și nu este implicat în activitatea operațională a acestora și, prin urmare, „nu se pot face legături între viața personală a domnului Schmidt și activitatea acestor companii”.

În comunicat se menționează că, în România, autoritățile utilizează motociclete BMW începând din anii 1960, alături de alte 150 țări din lume, iar Automobile Bavaria este principalul furnizor de motociclete pentru autoritățile din țara noastră din ultimii 25 ani. În anul 2009, Automobile Bavaria a livrat Poliției Române un prim lot de autospeciale BMW Seria 3.

„Autospecialele BMW 320ix ofertate IGPR nu reprezintă mașini de lux. Acestea sunt inscripționate, dotate cu sisteme de avertizare optică și acustică, baterie suplimentară pentru echipamente speciale și set suplimentar de roți de iarnă. Sunt autovehicule special concepute pentru autorități și ofertate la un preț special. Mai mult, pe întreaga durată a derulării contractului ne-am angajat să menținem prețul stabilit, chiar dacă pe piața auto ar putea avea loc schimbări care să determine o majorare a prețurilor de listă”, precizează compania.

În plus, Autovehiculele BMW sunt eficiente din punctul de vedere al costurilor de întreținere, arată compania.

Automobile Bavaria precizează că nu a participat la prima licitație organizată de IGPR – la care nu a existat niciun ofertant – din cauza limitărilor de producție.

„Fondatorul companiilor Automobile Bavaria și MHS Truck & Bus nu mai deține nicio funcție în cadrul companiilor din România și nu este implicat în activitatea operațională a acestora. La nivelul Holdingului MHS înregistrat în Austria, business-ul din România reprezintă o parte a activității, alături de companii din Germania și Austria. Având în vedere neimplicarea domniei sale în activitatea comercială sau în procesul decizional din cadrul companiilor înregistrate în Holding, nu se pot face legături între viața personală a domnului Schmidt și activitatea acestor companii”, susține compania.

Comunicatul integral al Automobile Bavaria:

„Având în vedere informațiile publicate în mass-media cu privire la licitația publică organizată de IGPR, în urma căreia compania Automobile Bavaria a fost desemnată câștigătoare, dl. Leonhard Georg Pfeffer, CEO și administrator al Automobile Bavaria, oferă următoarele precizări, pentru a asigura o informare corectă a opiniei publice:

Activăm în România din anul 1994, fiind primul importator al mărcii BMW pe această piață. Începând din anul 2007 am devenit Centru de Competență pentru vânzări speciale BMW pe plan local.

La nivel mondial, de peste 60 de ani, un departament special al BMW AG colaborează cu autoritățile guvernamentale internaționale pentru a dezvolta autovehicule care îndeplinesc cele mai înalte standarde. Paramedici, pompieri, polițiști – toți cei care lucrează în serviciile de urgență au un lucru în comun: activitatea lor necesită performanțe remarcabile în situații excepționale. Autospecialele utilizate de aceștia sunt de o importanță vitală. Departamentul BMW Special Sales furnizează autospeciale dezvoltate și perfecționate sistematic împreună cu autoritățile din întreaga lume.

În România, autoritățile utilizează motociclete BMW începând din anii 1960, alături de alte 150 țări din lume. Automobile Bavaria este principalul furnizor de motociclete pentru autoritățile din țara noastră din ultimii 25 ani. În anul 2009 am livrat Poliției Române un prim lot de autospeciale BMW Seria 3.

Participăm de peste 25 ani în licitații publice la nivel internațional, iar prioritatea noastră ca participant este de a ne asigura că putem răspunde cerințelor organizatorilor cu o ofertă competitivă. Ca în orice proces de achiziție în care ne implicăm, respectăm fără excepție pașii şi procedurile comunicate oficial. De asemenea, ne oferim întregul sprijin autorităților în demersurile pentru clarificarea condițiilor licitației.

Contractele cu autoritățile publice nu dețin o pondere semnificativă în cifra de afaceri a companiei noastre, reprezentând sub 5% din livrările anuale ale Automobile Bavaria. 

Autospecialele BMW 320ix ofertate IGPR nu reprezintă mașini de lux. Acestea sunt inscripționate, dotate cu sisteme de avertizare optică și acustică, baterie suplimentară pentru echipamente speciale și set suplimentar de roți de iarnă. Sunt autovehicule special concepute pentru autorități și ofertate la un preț special. Mai mult, pe întreaga durată a derulării contractului ne-am angajat să menținem prețul stabilit, chiar dacă pe piața auto ar putea avea loc schimbări care să determine o majorare a prețurilor de listă.

Autovehiculele BMW sunt eficiente din punctul de vedere al costurilor de întreținere. Intervalele de service oferite de BMW sunt printre cele mai mari din industrie, fiind mult mai mari decât cele oferite de producătorii autohtoni, de exemplu. Intervalele de revizie pentru BMW 320 xi sunt de 25.000 km. Garanția oferită în cadrul contractului este de 5 ani/max 200.000 km. În 100.000 km, pentru BMW 320 xi sunt necesare 4 revizii.

Neînscrierea la prima licitație organizată de IGPR a fost cauzată de limitările de producție, situație cunoscută în întreaga industrie auto în ultimii ani.

Referitor la speculațiile apărute în anumite publicații referitor la o posibilă implicare a domnului Michael Schmidt în participarea noastră la această licitație, dorim să clarificăm faptul că fondatorul companiilor Automobile Bavaria și MHS Truck & Bus nu mai deține nicio funcție în cadrul companiilor din România și nu este implicat în activitatea operațională a acestora.

La nivelul Holdingului MHS înregistrat în Austria, business-ul din România reprezintă o parte a activității, alături de companii din Germania și Austria. Având în vedere neimplicarea domniei sale în activitatea comercială sau în procesul decizional din cadrul companiilor înregistrate în Holding, nu se pot face legături între viața personală a domnului Schmidt și activitatea acestor companii.

Leonhard Georg Pfeffer, CEO și administrator al Automobile Bavaria: «Marca BMW se menține în topul preferințelor conducătorilor auto din România, datorită performanțelor, siguranței și fiabilității. Ne bucurăm că am reușit, cu sprijinul departamentului BMW Special Sales, să asigurăm capacitățile de producție pentru lotul de autospeciale BMW 320xi destinate Poliției Române, într-o perioadă în care întreaga industrie auto mondială continuă să se confrunte cu mari provocări.»”

Context. Inspectoratul general al Poliției Române (IGPR) va cumpăra 600 de mașini BMW de la Automobile Bavaria. Potrivit portalului achizițiilor publice, o singură ofertă a fost depusă. Câștigătorul, Automobile Bavaria SRL, va primi pentru aceste mașini, în total, 98.006.046 de lei, preț fără TVA, iar durata contractului este de doi ani. Jumătate din achiziție este finanțată din bani europeni, prin Programul Operațional Infrastructura Mare (P.O.I.M.) axa 2.5, iar prețul per bucată ajunge la 163.343,41 lei (aproximativ 33.200 euro). Primul lot de 100 de bucăți este așteptat să intre în dotarea Poliției Române cel târziu în iunie 2023.

Sindicatul Europol acuză ministerul că a organizat o licitație cu dedicație, deoarece doar modele BMW s-ar fi putut califica după criteriile stabilite în caietul de sarcini.

Automobile Bavaria SRL este importator oficial BMW în România și, potrivit portalului confidas.ro este administrată de cetățenii germani Leonhard Georg Pfeffer și Michael Schmidt Horst.

Michael Schmidt este un cunoscut prieten al președintelui Klaus Iohannis, președintele recunoscând faptul că a fost ajutat de acesta de-a lungul timpului.

„Am o relație apropiată cu Schmidt. Am puțini prieteni. E un om de foarte bună calitate. E foarte adevărat că firma lui a pus la dispoziția Sibiului un BMW pe care să-l folosim așa cum dorim noi. A fost un lucru mult speculat. Acum nu mai există nicio mașină BMW în comodat la primărie”, declara presei Iohannis în 2014.

În campania electorală pentru prezidențiale, Iohannis recunoștea că a închiriat de la Michael Schmidt un apartament de 60 de metri pătrați, în Bulevardul Primăverii, pe care avea să îl folosească pe perioada campaniei.

În octombrie 2021, Michael Schmidt și soția sa l-au însoțit pe președintele României, Klaus Iohannis, în Germania, la decernarea premiului Carol cel Mare.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

11 comentarii

  1. Cum e cu cipul ala prin care se poate prelua controlul masinii si izbi de zid, arunca in prapastie etc?

  2. Ce vrajeala ieftina… pe cat sunt de scumpe masinile si motocicletele.

  3. Auuuuuuu! Ce le-a zis-o USR-iștilor! Dacă ați avea ceva în cap și recunoaște că Drulă iar și-a bătut joc de voi! Nu numai că a semnat fișa tehnică dar v-a și mințit! Dar voi sunteți râme în fața lui Drulă!

  4. Da ce vreti sa mearga cu loganul? Ce daca sunt 200 de masini in toata tara, am comandat 600 sa fie pentru toti ca sa nu se certe!
    Hai ciocu’ mic si la munca!

  5. Asta sa-i Spune-ți lu ‘ Mutu !

  6. Sigur ca da, Schmidt traieste acum din salariul de paznic la un ocol silvic iar pe Iohannis il stie doar de la tv.

  7. ce harneala pe capu lor.. zice-ti bā cate case a fost comisionu Dulapului?

  8. Dani, te rog ajuta-ma si pe mine cu un link spre un scan cu semnatura lui Drula pe fisa tehnica! Multumesc anticipat!

  9. Gata, mah, am inteles. Ca de doua saptamani asta e dezbaterea si asta ne doare pe toti: e BMW 320i masina de lux sau nu? Acum am inteles, nu e masina de lux. Deci toata lumea , hau, circulati, circulati! Nothing to see here!

  10. 1. Ia sa spuna si cat costa revizia anuala pentru un asemenea BMW, la reprezentanta, si inmultiti cu 600, ca sa vedem cat vor mulge astia si dupa „tunul” vanzarii masinilor. Un ulei, cateva filtre, un set de placute etc, chestii-socoteli, o gramada de bani anual.
    2. Daca nu mai are prietenul lui Iohannis nicio functie e irelevant, pentru ca a ramas actionar si incaseaza o caruta de bani in urma ciordelii cu contractul asta din banii europeni.