Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Pe piața producătorilor auto pare să fi apărut tendința de a separa afacerile cu mașini electrice de cele, pe moarte, ale mașinilor cu aprindere. O tendință poate normală, atâta vreme cât anul trecut mașinile electrificate au depășit vânzările de mașini cu motoare diesel, iar vânzările de mașini pe benzină sunt și ele în scădere. Un prim semnal a apărut de la Renault, care urmărește să creeze divizii separate pentru mașinile electrice și cu motor cu combustie, o idee la care alți producători de automobile au rezistat invocând motivul că le slăbește capacitatea de a folosi profiturile din vânzările de vehicule poluante pentru a finanța un viitor mai curat.
Citește integral pe economedia.ro
E normal că Renault să vrea să renunțe la motoarele clasice.
1.De când nu au mai scos un motor bun? Ultimul a fost 1.5 diesel.
2.Politica Franței de a reduce tot ce nu produc ei.
Interesant fenomen ! Seamănă cu mutarea prin 2007-2008 a operațiunilor de telefonie mobilă în noi entități (de exemplu France telecom Mobile Internationale – actualul Orange), pentru a le separa de operațiunile „cu fire de cupru”.
Totuși atunci diferența între telefonul fix și cel mobil și infrastructurile care le serveau, era clar mai mare decât cea între actualele mașini electrice și cele cu ardere internă.