Home » Economie » ANALIZĂ Românii nu au renunțat la comenzile de mâncare online, dar comandă mai rar pentru a economisi bani/ „În partea a doua anului 2022 și în primele două luni ale lui 2023 constatăm o revenire spectaculoasă a clienților în restaurante”

ANALIZĂ Românii nu au renunțat la comenzile de mâncare online, dar comandă mai rar pentru a economisi bani/ „În partea a doua anului 2022 și în primele două luni ale lui 2023 constatăm o revenire spectaculoasă a clienților în restaurante”

25 mart. 2023
ANALIZĂ Românii nu au renunțat la comenzile de mâncare online, dar comandă mai rar pentru a economisi bani/ „În partea a doua anului 2022 și în primele două luni ale lui 2023 constatăm o revenire spectaculoasă a clienților în restaurante”
Foto: David Izquierdo/ Dreamstime.com
Ascultă articolul

Românii nu au renunțat la a mai comanda mâncare prin aplicațiile de food-delivery, însă frecvența comenzilor a scăzut odată cu apariția inflației, ca o metodă de economisire, potrivit platformelor de livrare de mâncare chestionate de Economedia. Daniel Mischie, CEO Grup City Grill, spune că românii au revenit în restaurante începând cu a doua parte a anului 2022 și în primele două luni ale anului 2023.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Utilizatorii optează mai puțin pentru livrarea comenzii direct din magazin, însă poate deveni o tendință pentru unele platforme deoarece este o formă de economisire, transmit reprezentanții Tazz.

„Aplicațiile de livrare rapidă rămân o categorie importantă pentru consumatorii din România, pe care continuă să o integreze în viața lor în mod regulat. Principala schimbare se vede la nivel de frecvență a utilizării, care într-adevăr a scăzut odată cu apariția inflației, dar și cu stabilizarea comportamentului de consum post-pandemie. Conform studiilor noastre de piață, în acest moment, 48% dintre consumatori utilizează aplicații de food delivery, procent în scădere cu 10% față de totalul consumatorilor din luna august 2022. De când a început să se simtă efectul inflației, aproximativ din septembrie 2022 și până în prezent, principala scădere se observă la utilizatorii foarte frecvenți, cei care folosesc zilnic aplicația pentru a comanda. Cu alte cuvinte, românii nu au renunțat la utilizarea platformelor de food delivery, ci doar au scăzut frecvența comenzilor, ca o metodă de economisire în climatul economic actual”, au declarat reprezentanții platformei tazz.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole