G4Media.ro

ANALIZĂ Poduri peste Dunăre: între promisiuni și realizări / Fără taxă la…

ANALIZĂ Poduri peste Dunăre: între promisiuni și realizări / Fără taxă la trecerea Podului Prieteniei, duminică, pe 20 iunie

De la deschiderea Podului Calafat – Vidin, Guvernele României şi Bulgariei au promis mai multe poduri peste Dunăre, dar până în prezent nu au reuşit nici măcar să înceapă lucrările la unul nou.

67 de ani de la inaugurarea primului pod peste Dunăre dintre România şi Bulgaria

Primul pod peste Dunăre între România şi Bulgaria (iniţial se numea „Dunărea), a fost construit în doar doi ani şi inaugurat în urmă cu 67 de ani, la 20 iunie 1954. Era cel mai mare pod mixt (rutier şi feroviar) din Europa, proiectarea fiind realizată de ingineri sovietici, iar lucrările cu piese aduse din România, Bulgaria, Cehoslovacia, Polonia şi Ungaria (ţările aparţinând CAER- Consiliul de Ajutor Economic Reciproc, creat de URSS).

Citește integral pe economedia.ro

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter

3 comentarii

  1. Bine ca mi-ati spus ca e facut de stalinisti. O sa evit acest pod cate zile voi trai, asa cum evit si chinezariile. Eu ma deplasesz numai pe autostrazi Bechtel si Egis.

  2. Ar cam fi vremea refacerii „prieteniei”.
    Bulgarii fac drum de mare viteza intre Ruse si Veliko Tarnovo. Iar asteptam de la ei sa faca podul ca la Calafat? Nu ne e un pic de rusine, dom’ ministru? Probabil ca nu, ca nici onoare nu a existst care sa se concretizeze intr-o demisie dupa declaratia aia cu zombie facuta cu …ula! Usrplus, cursuri de cei 7 ani de-acasa cand faceti? Ca se vede clar ca va trebuie la toti!

Adaugă un comentariu

Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii! Adresa de email nu va fi publicată.