Home » Economie » ANALIZĂ Poduri peste Dunăre: între promisiuni și realizări / Fără taxă la trecerea Podului Prieteniei, duminică, pe 20 iunie

ANALIZĂ Poduri peste Dunăre: între promisiuni și realizări / Fără taxă la trecerea Podului Prieteniei, duminică, pe 20 iunie

ANALIZĂ Poduri peste Dunăre: între promisiuni și realizări / Fără taxă la trecerea Podului Prieteniei, duminică, pe 20 iunie
Pod peste Dunăre Vidin – Calafat / Sursa foto: FCC
Ascultă articolul

De la deschiderea Podului Calafat – Vidin, Guvernele României şi Bulgariei au promis mai multe poduri peste Dunăre, dar până în prezent nu au reuşit nici măcar să înceapă lucrările la unul nou.

67 de ani de la inaugurarea primului pod peste Dunăre dintre România şi Bulgaria

Primul pod peste Dunăre între România şi Bulgaria (iniţial se numea „Dunărea), a fost construit în doar doi ani şi inaugurat în urmă cu 67 de ani, la 20 iunie 1954. Era cel mai mare pod mixt (rutier şi feroviar) din Europa, proiectarea fiind realizată de ingineri sovietici, iar lucrările cu piese aduse din România, Bulgaria, Cehoslovacia, Polonia şi Ungaria (ţările aparţinând CAER- Consiliul de Ajutor Economic Reciproc, creat de URSS).

Citește integral pe economedia.ro

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Comentarii

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole