Home » Articole » Antreprenorii români care deţineau magazine fizice au lansat magazine online în pandemie, deşi nu aveau în planul de business acest lucru: „Pandemia ne-a demonstrat că putem cumpăra online orice”

Antreprenorii români care deţineau magazine fizice au lansat magazine online în pandemie, deşi nu aveau în planul de business acest lucru: „Pandemia ne-a demonstrat că putem cumpăra online orice”

Antreprenorii români care deţineau magazine fizice au lansat magazine online în pandemie, deşi nu aveau în planul de business acest lucru: „Pandemia ne-a demonstrat că putem cumpăra online orice”
pexels.com
Ascultă articolul

Mai mult de jumătate (52%) dintre antreprenorii români care deţineau magazine fizice au lansat magazine online în pandemie, considerând că este o afacere mult mai sigură în contextul actual, arată o analiză realizată de un producător de software pentru antreprenori, citată de Agerpres.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Trendul de mutare a magazinului în online sau de creare a unui eshop este unul ascendent şi în acest an, mulţi dintre antreprenori preferând chiar să renunţe la prezenţa în marketplace-uri pentru a avea propriul magazin virtual.

În 2020, compania a înregistrat o creştere anuală totală de 220% de clienţi noi pentru softul pentru gestionarea stocurilor şi a comenzilor online şi pentru livrarea produselor.

Citește integral pe economedia.ro

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole