Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Contractele pentru modernizarea DN 73 Pitești-Brașov, lotul greu Câmpulung-Fundata (38 km.) și execuția Drumului de Legătură Timișoara-A 1 sunt blocate după deciziile Consiliului Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) care a admis contestațiile pe care le-a depus constructorul ARL Cluj (Strabag). CNAIR poate contesta deciziile CNSC la Curtea de Apel București, dar o asemenea decizie ar întârzia și mai mult deblocarea proiectelor (n.r în peste 90 % din cazuri, CAB menține deciziile CNSC).
Pentru ambele contracte, CNAIR, prin Regionalele de Drumuri și Poduri Brașov și Timișoara nu ar fi evaluat corespunzător ofertele câștigătoare, mai ales în ceea ce privește critieriul experienței similare, iar CNSC a admis contestațiile în totalitate, situație care duce la reevaluarea ofertelor și, posibil descalificarea unor candidați, inclusiv a celor declarați câștigători.
Deciziile CNSC pe care le-a consultat Economedia indică o posibilă evaluare superficială din partea CNAIR a documentelor pe care le-au depus constructorii desemnați câștigători. Astfel, pentru contractul cu valoarea cea mai mare, modernizarea DN 73 Pitești-Brașov, CNSC a dat trei decizii de admitere a contestațiilor ARL Cluj împotriva constructorului Groma Hold (Bulgaria) declarat câștigător, după cum Economedia a explicat aici.
Citește integral pe economedia.ro