G4Media.ro

ANALIZĂ 915 kilometri – la atât speră șefii de la Drumuri că…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

8 comentarii

  1. Soseaua rapida e acelasi lucru ca si autostrada ???

  2. Vad ca perioada intre data inceperii lucrarilor si cea a darii in folosinta a fost in medie de 4 ani la autostrazile prin zone de campie/lunca si cam 6 ani la coline/dealuri. Ceea ce ma face sa presupun ca la autostrazile montane va fi in jur de 10 ani. Adica foarte mult.
    De aceea, ar prinde bine daca nu am mai tergiversa demararea constructiei efective la Sibiu-Pitesti / Brasov – Comarnic, respectiv proiectarii la Targu Mures – Targu Neamt.

  3. Vine 2019 și tot nu se mișcă proiectul Autostrăzii Iași – Tg. Mureș, regiunea Moldova, cea mai săracă din România, nu are nici 5 metri de autostradă la 29 de ani de la revoluție, timp în care PSD a condus țara vreo 22 de ani prin FSN-PDSR-USL-PSD.

  4. Eu oricum numai cred nimic in tara asta. Am fost doar mintit si cu banii luati. Asta e tara Romaneasca.

  5. Oltenia câți km de autostradă are??(zero)????

    • Nu exista Oltenia, pentru simplu motiv ca nu putem imparti regiunile istorice (Moldova, Valahia si Transilvania) pe bucatele, dupa cum ne vine interesul.
      Ca asa putem vorbi si de Bucovina, de Maramures, de Banat, de Delta Dunarii, de Tara Barsei etc

      Asadar, deocamdata avem autostrazi,foarte putine , doar in Valahia si Transilvania. In Moldova, nimic. Asta e situatia acum.
      Si, cel mai grav lucru, nu avem inca vreun tronson de autostrada care sa treaca prin munti.
      Adica, lipseste Pitesti-Sibiu si Tg.Neamt-Tg.Mures. Astea sunt prioritatile absolute.

  6. Vax albina buburuza. Cam asa cu „autostrazile” romanesti.
    Nu le mai numiti autostrazi, pentru ca nu sunt. De ce ? Simplu : nu au cabine telefonice SOS. Nu au nici macar toalete.

    Nu sunt decat niste nationale imbunatatite, cu regim de autostrada. Sau autostrada urbana. Nu ar trebui sa se parmita un trafic cu viteza maxima autorizata de 130 km/h. Maxim 110 km/h.
    Din cauza gropilor, a masinilor de „paza” (ce tampenie tipic mioritica) care circula pe banda de refugiu.

    • …subscriu!
      nu au pantă de scurgere apă
      nu au canalizare
      nu au garduri de protecție animale
      nu au destule conexiuni cu localitățile tranzitate