Americanii, încurajați de comoditatea aplicațiilor să cumpere tot mai multe de Ziua Recunoștinței
Cumpărătorii de sărbători din SUA au planuri mari să folosească dispozitivele mici pentru a avea un avans anul acesta de Ziua Recunoştinţei, iar comercianţii cu amănuntul au petrecut săptămâni întregi pregătindu-le, promovând reduceri online înainte de Vinerea Neagră pentru orice, de la televizoare şi jucării la difuzoarele Bluetooth, transmite Reuters, citată de News.ro.
Retailerii majori, inclusiv Walmart şi Target, şi-au închis magazinele fizice de Ziua Recunoştinţei, redeschizându-şi porţile de Vinerea Neagră. Dar tinerii cu vârste cuprinse între 18 şi 24 de ani, cunoscători de tehnologie, care ar putea fi cu familiile lor de Ziua Recunoştinţei, vor face probabil achiziţii de pe mobile.
Cumpărătorii au fost atraşi de comoditatea aplicaţiilor care au făcut mult mai uşor în ultimii ani să facă achiziţii de pe site-urile retailerilor folosind dispozitive mobile.
”Ceea ce am văzut întotdeauna este această diferenţă între cumpărători care se uită şi navighează de pe telefoanele lor, dar apoi se întorc la computerele lor şi cumpără”, a spus Caila Schwartz, directorul de informaţii despre consumatori la Salesforce. Acest decalaj se micşorează pe măsură ce comercianţii cu amănuntul simplifică metodele de plată, inclusiv Google Pay şi Apple Pay, stochează informaţii de facturare şi expediere pentru membrii fideli şi adaptează sugestii de marfă pentru utilizatori.
Pentru lunile noiembrie şi decembrie, cheltuielile mobile vor atinge un record de 128,1 miliarde de dolari, în creştere cu 12,8% faţă de anul trecut, potrivit Adobe Analytics, care ţine evidenţa tipului de dispozitive care utilizează software-ul Adobe pentru a ajuta la alimentarea a peste 1 trilion de vizite la site-uri de vânzare cu amănuntul din SUA.
Consumatorii Gen-Z, care se simt confortabil cum cumpără şi compară preţurile pe telefoanele mobile, conduc trecerea către cheltuielile mobile şi probabil că îşi vor influenţa familiile să facă acelaşi lucru de Ziua Recunoştinţei, a remarcat Minkyung Kim, profesor asistent de marketing la Carnegie Mellon, Şcoala de Afaceri Tepper a Universităţii.
Cheltuielile mobile, tranzacţiile efectuate pe un smartphone, tabletă sau laptop, ar urma să reprezinte 53% din cheltuielile online în noiembrie şi decembrie, totalizând aproximativ 128,1 miliarde de dolari, pentru a depăşi aşteptările record de anul trecut de 113 miliarde de dolari, a spus Adobe.
Comoditatea este un factor important pentru cumpărătorii care doresc să evite cozile lungi şi magazinele aglomerate de Vinerea Neagră şi pe tot parcursul sezonului sărbătorilor.
În primele 24 de zile ale lunii noiembrie, 51,6% din cumpărăturile online au avut loc pe un dispozitiv mobil, o creştere de la 49,5% în aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit Adobe Analytics.
Cumpărătorii din SUA au cheltuit 39,9 miliarde de dolari prin telefoanele, tabletele şi alte dispozitive mobile în acea perioadă, o creştere de 13,3% de la an la an, a spus Adobe Analytics.
Uşurinţa de a face cumpărături din aplicaţiile mobile îi ademeneşte şi pe cumpărători să cheltuiască mai mulţi bani şi să facă achiziţii frecvente la comercianţii lor preferaţi.
Urmărește mai jos producțiile video ale G4Media:
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank