Home » Analize » American Airlines a lansat un serviciu de livrare la domiciliu de vinuri de lux / Compania aeriană deține o cantitate mare de vin, din cauza scăderii numărului de călători

American Airlines a lansat un serviciu de livrare la domiciliu de vinuri de lux / Compania aeriană deține o cantitate mare de vin, din cauza scăderii numărului de călători

22 ian. 2021
American Airlines a lansat un serviciu de livrare la domiciliu de vinuri de lux / Compania aeriană deține o cantitate mare de vin, din cauza scăderii numărului de călători
Sursa foto: Captură video
Ascultă articolul

Compania aeriană American Airlines (AA) a anunţat vineri lansarea unui serviciu de livrări la domiciliu de vinuri de lux care, în mod normal, sunt disponibile la bordul avioanelor sau în saloanele aeroporturilor, transmite DPA, preluată de Agerpres.

Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -

Noul serviciu, denumit Flagship Cellars, permite fiecărui client cu vârsta de peste 21 de ani să beneficieze de trei vinuri prestigioase din colecţia American Airlines pentru 99,99 dolari pe lună, inclusiv livrarea la domiciliu. Compania aeriană a precizat că a decis să lanseze acest serviciu ca urmare a cantităţii în exces de vin pe care o deţine odată cu diminuarea călătoriilor cu avionul în contextul pandemiei de coronavirus.

American Airlines se aşteaptă ca acest program de livrare de vin la domiciliu să genereze vânzări de 40.000-50.000 de dolari în primul trimestru. Compania precizează că colecţia sa de include vinuri foarte prestigioase iar membrii programului de loialitate pot beneficia de numeroase avantaje.

Potrivit American Airlines, este singura companie aeriană care oferă servicii de livrare la domiciliu a vinurilor din colecţia sa. Este vorba de vinuri atent selecţionate de experţii companiei după ce au analizat aproape 2.000 de sticle de vin în fiecare an.

Anterior, American Airlines a suspendat vânzarea de băuturi alcoolice în timpul zborurilor pentru a restrânge interacţiunile dintre însoţitorii de zbor şi clienţi în perioada pandemiei.

Sursa foto: Captură video

Comentarii
  • Poate invata si cei din HoReCa de la noi ceva, de cum sa-si schimbe afacerile pe timp de pandemie, in loc sa faca continuu presiuni pt deschiderea restaurantelor.
    In lume restaurantele mai functioneaza si in regimul de pick-up, adica sa-ti ridici comanda.

Lasă un răspuns

Trebuie să fii autentificat pentru a publica un comentariu.
Vă rugăm să țineți cont că folosirea injuriilor, a limbajului instigator la ură, a apelurilor la violență sau trimiterea repetată, în mod abuziv, a aceluiași comentariu pot duce nu doar la ștergerea mesajului, ci și la suspendarea temporară a dreptului de a comenta. Site-ul nostru încurajează dezbaterile aprinse, dar civilizate. Vă mulțumim pentru înțelegere și pentru contribuția la o discuție bazată pe argumente, nu pe atacuri.

Citește și

Top Articole