Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Compania aeriană American Airlines (AA) a anunţat vineri lansarea unui serviciu de livrări la domiciliu de vinuri de lux care, în mod normal, sunt disponibile la bordul avioanelor sau în saloanele aeroporturilor, transmite DPA, preluată de Agerpres.
Noul serviciu, denumit Flagship Cellars, permite fiecărui client cu vârsta de peste 21 de ani să beneficieze de trei vinuri prestigioase din colecţia American Airlines pentru 99,99 dolari pe lună, inclusiv livrarea la domiciliu. Compania aeriană a precizat că a decis să lanseze acest serviciu ca urmare a cantităţii în exces de vin pe care o deţine odată cu diminuarea călătoriilor cu avionul în contextul pandemiei de coronavirus.
American Airlines se aşteaptă ca acest program de livrare de vin la domiciliu să genereze vânzări de 40.000-50.000 de dolari în primul trimestru. Compania precizează că colecţia sa de include vinuri foarte prestigioase iar membrii programului de loialitate pot beneficia de numeroase avantaje.
Potrivit American Airlines, este singura companie aeriană care oferă servicii de livrare la domiciliu a vinurilor din colecţia sa. Este vorba de vinuri atent selecţionate de experţii companiei după ce au analizat aproape 2.000 de sticle de vin în fiecare an.
Anterior, American Airlines a suspendat vânzarea de băuturi alcoolice în timpul zborurilor pentru a restrânge interacţiunile dintre însoţitorii de zbor şi clienţi în perioada pandemiei.
Articolul continuă mai jos
Sursa foto: Captură video
Poate invata si cei din HoReCa de la noi ceva, de cum sa-si schimbe afacerile pe timp de pandemie, in loc sa faca continuu presiuni pt deschiderea restaurantelor.
In lume restaurantele mai functioneaza si in regimul de pick-up, adica sa-ti ridici comanda.