G4Media.ro

Alegerile prezidențiale din România, analizate de Cyfluence Research Center: Eforturi de influențare…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

9 comentarii

  1. Malin Bot atragea atentia de cel putin 5 ani de influenta Rusiei in Romania. Restul presei a dormit.

  2. ce n-o sa aflam niciodata e cati oameni au zburat din servicii pentru ca erau infiltrati sa „pazeasca” aceste derapaje. sau o faceau din convingere dar sigur nu si-au facut datoria (si nu treaba, ca ei au jurat credinta! nu au semnat un contract de munca pe perioada nedeterminata)

    • Foarte corect, conducerea SIE și SRI a făcut jocuri politice chiar cu prețul trădării jurământului, și nimic nu s a schimbat…de ce? Cum de noile alegeri sunt organizate tot cu aceeași oameni la butoanele serviciilor secrete??????????????????????????????

    • sunt aceeasi pentru ca si-au facut treaba. ca si presa de altfel. cg nu mai candideaza, dar inca e la „stirea zilei”. el e bau-bau. de restul, pauza. sa nu va mirati ca va fi simion presedinte la aberatiile pe care le scot nd si ca.

  3. „Cyfluence Research Center (CRC) este, potrivit descrierii de pe site, o organizație independentă, non-profit, dedicată studiului campaniilor digitale de influențare ostilă” – pe site-ul lor nu afli care sunt membrii, când a fost fondată, etc. Rapoartele lor nu sunt semnate, ai zice că sunt făcute de „boti”/”AI”. Cel puțin în partea cealaltă sunt niște nume, (nu multe într-adevăr)…