Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
2022 a fost un an atipic pentru piața de ecommerce, cu creșteri de 10%-15%, mai mici decât în alți ani, consumatorii români făcând mai puține cumpărături din impuls, susțin datele prezentate de o agenție de marketing digital.
Potrivit reprezentanților Limitless Agency, printre motivele creșterilor relativ mici din ecommerce în 2022 se află inflația ridicată, care i-a determinat pe consumatori să fie mai chibzuiți, și creșterea numărului de reclame și advertiseri, care targetează aceleași audiențe.
“Inflația și-a spus cuvântul în 2022, în numeroase industrii, dar în special în ecommerce, care, deși are un potențial enorm de creștere a crescut cu doar 10%-15%. Prin comparație, în 2020 piața de ecommerce a crescut cu 30%. Desigur, ecommerce-ul românesc va continua să crească, având în vedere că doar jumătate dintre români cu acces la Internet obișnuiesc să comande online, însă procesul de creștere va fi mai lent, mai ales în eventualitatea unei crize economice. Pe lângă situația actuală, cu prețuri majorate, care îi determină pe români să cumpere doar produse de care au nevoie, concurența pe piață este din ce în ce mai strânsă, fiind înființate tot mai multe magazine online”, explică Daniel Slăvenie, CEO & Partner Limitless Agency.
Citește integral pe economedia.ro