G4Media.ro

Accident la Lețcani, județul Iași: Un tir a lovit pe trecerea de…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

4 comentarii

  1. Ne poate spune ministrul transporturilor, domnul Grindeanu, ce cauta tirul prin localitatea Letcani?
    Ce transporta el si nu poate transporta CFR Marfa?
    De ce trece prin localitati unde sunt copii?
    Care e stadiul infrastructurii rutiere din zona?
    De ce aceasta discrepanta intre orase si localitati mici, in oras tirul nu are acces decat pentru aprovizionare, iar prin localitati, sate, comune, este in trecere uneori chiar prin centru?

  2. inca 2 victime alea lipsei de infrastructura adecvata secolului in care traim , marca PSDNLUDMR ….

    dupa 30 de ani PSDNLUDMR a trebuit sa vina USR sa urneasca autostrazile din Moldova , si sa vedem daca nu cumva renunta la PNRR ca sa apere PENSIILE SPECIALE , si vor mai trece 30 de ani fara autostrazi …

    dar ce mai conteaza 2 copii, romanilor nu le pasa de inca 2 copii morti , voteaza PSDNLUDMR in continuare

  3. Condoleante familiei. Pacat ca tatal nu a cunoscut un lucru simplu. Nu treci prin fata capului tractor (tir-ului in limbaj comun) fara sa te asiguri ca te-a vazut soferul. Locul pe unde a trecut el este intr-un unchi mort pentru soferul din tir. Imaginile au arata ca in acest accident tirul oprise la trecere si abia se pusese in miscare, pentru ca soferul pur si simplu cred ca nu l-a vazut pe tatal cu 2 copii ca se angajeaza sa treaca. Nu imi dau seama cat de vechi e modelul de cap tractor, dar stiu ca Volvo a introdus de multi ani senzori care sa comande oprirea de urgenta tocmai pentru a evita astfel de accidente. Ori nu existau astfel de senzori pe masina din accident, ori au fost dezactivati de un sofer inconstient, deranjat ca nu poate sa mearga „lipit” de cel din fata.