G4Media.ro

Sectorul 2: Consiliul Local a adoptat regulamentul privind ridicarea vehiculelor staţionate neregulamentar

Foto: G4Media

Sectorul 2: Consiliul Local a adoptat regulamentul privind ridicarea vehiculelor staţionate neregulamentar

Consiliul Local Sector 2 a adoptat, în şedinţa de miercuri,regulamentul privind ridicarea, transportul, depozitarea şi restituirea vehiculelor staţionate neregulamentar, relatează Agerpres.

Conform regulamentului, tarifele de ridicare sunt de 200 de lei pentru vehiculele cu masa totală maximă autorizată de până la 5 tone, inclusiv şi 270 de lei pentru cele cu masa totală maximă autorizată de peste 5 tone.

Tarifele de transport sunt de 150 de lei pentru vehiculele cu masa totală maximă autorizată de până la 5 tone, inclusiv şi de 200 de lei pentru cele cu masa totală maximă autorizată de peste 5 tone.

În funcţie de perioada de depozitare, se percepe un tarif de 150 de lei/zi.

Contravaloarea operaţiunii de depozitare se calculează pe intervale de 24 ore, începând cu data şi ora depozitării, nefracţionat. Plata tarifelor de ridicare, transport şi depozitare se efectuează către ADP Sector 2/operatorul economic.

Activităţile de ridicare, transport şi depozitare constituie serviciu public şi se desfăşoară pe durata a 24 de ore şi sunt efectuate de persoane din cadrul Administraţiei Domeniului Public Sector 2 sau de către un operator economic specializat, în baza unui contract de concesiune a acestui serviciu.

Vehiculele ridicate vor fi depozitate iniţial provizoriu pe o durată de maxim 30 de zile într-un spaţiu de pe raza Sectorului 2 special destinat acestei activităţi.

În situaţia în care autovehiculul nu va fi ridicat în termen de 30 de zile, deţinătorul acestuia va fi înştiinţat prin afişarea pe site-ul instituţiei, în media de către reprezentanţii ADP S2 sau ai operatorului economic că vehiculul va fi mutat într-un alt spaţiu de depozitare.

Perioada maximă de depozitare în spaţiile special amenajate a vehiculelor ridicate este de şase luni. În situaţia în care proprietarul/deţinătorul legal al vehiculului nu se prezintă în acest termen pentru eliberare, reprezentanţii ADP sau ai operatorului economic vor înştiinţa Poliţia Locală, care va proceda în conformitate cu prevederile din Legea nr. 421/2002 privind regimul juridic al vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenurile aparţinând domeniului public/privat al statului sau al unităţilor administrativ-teritoriale.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

11 comentarii

  1. De ce apare fotografia lui Ciucu ca ilustrație la articol?! In sectorul 2 primar este Radu Mihaiu (USR).

  2. O sa apara comentatorii care o sa zica sa se faca locuri de parcare. De ce mergeti cu masinile in primul rand acolo unde aveti treaba stiind ca nu sunt locuri de parcare in aceea zona? Lasati masina acasa, unde aveti loc. Majoritatea oamenilor care locuiesc in Bucuresti, se duc si cu masina la magazin care situat la 300m departare. Vina nu este lipsa parcarilor, vina este a comoditatii oamenilor.

    • Cine ți-a spus că acasă e loc? La blocul meu 27 apartamente au la dispoziție 18 locuri; ceilalți parchează pe unde apucă.
      Iar anunțarea pe site-ul ADP e aducătoare de voturi pentru PSD. De parcă numerele de înmatriculare depășesc capacitatea de lectură a salariaților ADP.

    • @Urs: atunci pregătiți-vă sa plătiți amenzi. Sau nu va mai cumpărați mașină. Masina nu e un drept divin.

    • @Urs sectorul 2 are cele mai multe locuri din parcare din Bucuresti. chiar si din tara si sunt mai multe locuri nedistribuite decat solicitari. De aceea nu aveti locuri?

  3. Praf in ochi.
    Acum mai au de făcut un regulament care să stabilească ce este „neregulamentar”. Se vor găsi excepții și șmecheri care să dea telefoane de intervenție să nu îi execute.
    Un nr de telefon unde să anunțăm mașinile staționate neregulamentar?

  4. in sfarsit o veste buna pentru oameni.

  5. Dacă ar fi suficiente locuri de parcare, nu s ar mai pune problema unei manevre neregulamentare! Mașinile se înmulțesc iar locuri de parcare sunt tot mai putine! Mai bine faceți parcări, in loc sa amendați!!!

  6. Daca locurile de parcare ar fi distribuite corect, nu pe spaga cuprinsa intre 500-1000€, ar fi ceva.
    Dar au ajuns mașinile de provincie sa aiba loc platit in București? Cum o fi asta numai Adp Sector 2 stie.