Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Un număr de 3.449 de treceri la nivel cu linia de cale ferată (69%) din cele 5.025 existente pe drumurile din România sunt semnalizate doar cu indicator rutier, respectiv „Crucea Sfântului Andrei”, arată un răspuns transmis de CFR Infrastructură la solicitarea Economedia. Opt oameni au murit de la începutul anului și până în prezent, după ce au fost implicați în accidente la trecerile de cale ferată.
Potrivit răspunsului CFR Infrastructură, 1.576 de treceri la nivel cu linia de cale ferată au „protecţie activă”, astfel: 252 au barieră automată, 436 au barieră mecanică şi 888 au semnale acustice şi luminoase.
„Pe rețeaua administrată de CFR SA sunt 5.025 treceri la nivel cu calea ferată (TN), dintre care, 252 sunt prevăzute cu barieră automată, 888 sunt prevăzute cu semnale acustice și luminoase, 436 sunt prevăzute cu bariere mecanice și 3449 sunt semnalizate cu indicator rutier (Crucea Sfântului Andrei)”, a transmis CFR Infrastructură.
Citește integral pe economedia.ro
SURPRIZĂ!!! maldărul de crucioaie atârnate de oglinda retrovizoare nu bate crucea sf. Andrei! :)))))
Așa să și rămână! Dacă nici o regulă simplă nu știi să respecți, atunci asta e!
Mda, păi romanul gândește în felul următor; dacă nu am barieră îi dau tare ca am carnet de la 18 ani și știu ce fac. Dacă nu îmi iese manevra și îmi omor familia, în situația improbabila în care supraviețuiesc și eu, voi da statul în judecata ca nu au montat bariere. Ca dacă erau bariere ai mei încă mai erau în viața. Doamne ferește sa fie vina mea.
Nu cred că este necesara o bariera sa știi ca atunci când treci peste o trecere la nivel cu calea ferata trebuie sa te oprești și sa te asiguri. Aici e vorba de teribilism și inconștientă nu de lipsa barierelor.
In teorie asa e, te opresti si te asiguri. In practica cate sunt in unghiuri imposibile sau acoperite de ceva cladiri (uneori chiar de cladirea haltei/garii)?
⚡