G4Media.ro

44 de dezbateri pe proiectele legilor Educației ar fi avut loc în…

Foto: Gov.ro

44 de dezbateri pe proiectele legilor Educației ar fi avut loc în 28 de zile de când sunt puse în consultare publică, susține ministrul Educației / Numărul dezbaterilor crește fulminant, însă multe, dacă există, nu pot fi contorizate pentru că nu sunt făcute publice

Dacă la început, când a lansat în dezbatere publică legile Educației, ministrul vorbea de 10 dezbateri în 10 zile, adică o dezbatere pe zi, frecvența lor, pe baza cifrelor declarate, a crescut. Pe baza declarațiilor publice făcute de ministru pe pagina sa de Facebook și în cadrul unor evenimente, din 23 iulie până pe 30 iulie reiese că ar fi avut loc 15 dezbateri. Apoi, în următoarea săptămână ar fi avut loc 19 dezbateri. De precizat și că, sâmbătă, la Forumul Educației de la Iași Cîmpeanu a vorbit despre un plafon de 50 de dezbateri în toată perioada de consultare publică (n. red. până în data de 24 august), iar la dezbaterea organizată marți de PNL București a mărit plafonul la “cel puțin 70”.

Dezbaterea din 9 august, organizată tot pe linie de partid, la fel ca și Forumul Educației de la Iași, de Comisia pentru Educație și Cercetare – PNL București, ar fi cea de-a 44-a din data de 13 iulie când au fost puse în dezbatere publică cele două proiecte de legi, potrivit ministrului Educației. Numărul dezbaterilor crește fulminant, având în vedere că Sorin Cîmpeanu vorbea pe 22 iulie (la o săptămână de la lansarea în dezbatere publică a legilor) despre “seria celor 10 dezbateri programate în primele 10 zile de consultări”.

Sorin Cîmpeanu a spus, acum, pe 9 august: “Dezbaterea de astăzi are numărul 44. Suntem în cea de-a 28-a zi de dezbatere și mai sunt încă 15 zile de dezbateri (n. red. până pe 24 august când e ultima zi). (…) Legile beneficiază cea mai lungă perioadă de dezbatere vreodată pe vreo lege în România. 44 de dezbateri și sunt convins că în următoarele 15 zile, la ritmul de 2-3 dezbateri pe zi, sigur vom ajunge la cel puțin 70 de dezbateri. Am reținut propuneri constructive, demne de luat în seamă și se vor regăsi în textul legilor”.

Citește articolul integral pe EduPedu.ro.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

10 comentarii

  1. E clar pentru toată lumea ca legea asta e ca să arate iohanis ca a făcut ceva în cei 10 ani. Va veni cu legea și o va arata și va promite ca și ciuca va face ceva.
    Dar legea e proasta, promovează corupția, incompetenta , non valoarea.
    Vor ca în școală elevul sa nu mai învețe nimic, sa nu mai aibă nicio motivație.
    De asta au scos tezele iar bacul va fi o formalitate.
    Iar la admitere, elevii buni de la tara sau din orașe mici, sau cei fără bani, nu vor mai bate drumul pana la colegii sa se înscrie, și astfel sunt eliminați din start.
    Concursul e sfânt dacă e organizat la nivel național, cu subiecte făcute de minister și corectate în alte județe. Adică asa cum este acum Evaluarea Națională.
    Dar iohanis și câmpeanu vor ca admiterea la colegii sa fie organizata de colegiu, cu subiecte făcute la colegiu și corectate tot la colegiu.
    Adică cine da șpagă la cei din colegiu întra, cine nu nu.

    • Prin legea asta se vrea distrugerea învățământului romanesc și implicit distrugerea tarii.
      Suntem un din puținele tari europene cu resurse. Dar vor sa nu avem specialiști, ca să nu le putem exploata și sa apelam la străini.
      Deja în facultăți, materia nu mai poate fi predata ca elevii nu o mai înțeleg.
      Iar școlile profesionale se desființează ca să nu mai avem nici meseriași.

  2. Prin legea asta se vrea distrugerea învățământului romanesc și implicit distrugerea tarii.
    Suntem un din puținele tari europene cu resurse. Dar vor sa nu avem specialiști, ca să nu le putem exploata și sa apelam la străini.
    Deja în facultăți, materia nu mai poate fi predata ca elevii nu o mai înțeleg.
    Iar școlile profesionale se desființează ca să nu mai avem nici meseriași.

  3. Noile legi ale educației sunt făcute pentru a-i da satisfacție lui iohanis și ca să aibă penele ce sa pună pe masa când iohanis îl va susține pe ciuca la prezidențiale.
    Aceste legi sunt total nedrepte și îndreptate împotriva elevilor și a societății.
    Examenul la colegii se bazează pe faptul ca mulți copii fără posibilități materiale, nu vor mai veni sa cheltuiască banii și timp ca să se înscrie la colegii, ci vor rămâne la ei în localitate să susțină Evaluarea Națională.
    Bacalaoreatul în forma noua, este facut pentru a-i da satisfacției nevestei lui iohanis ca să aibă ea mare importanta la bac cu limba engleza. (Vezi și ce zicea câmpeanu în intervenția la TV, cu proba de bac la ,,Literatura engleza”. Cui și la ce ii folosește asa ceva?).
    În rest, noile legi ale educației, demotiveaza elevii capabili și silitori, deoarece bacul fiind ridicol de ușor, va fi trecut de orice analfabet.
    De nu va uitați domnule ministru la bacul și admiterea la liceu din Germania, Franța, Elveția, Coreea de Sud, Spania, Singapore, Japonia sau alte state, care chiar au un sistem de învățământ și chiar au rezultate?

  4. Jos cu hoții!

  5. Tovarășul agricultor, marsh domnule la sapa, la tractor, hârleț, lasă reforma educației pe mana unui Spiru Haret cu școala.

  6. Dezbate el cu el când sta pe tron.

  7. Trebuie urgent schimbat di funcție, pt tupeul de a veni cu un asemenea proiect.

  8. Domnul ministru ce crede de service ul din incinta

    1996

    s-a înfiinţat Institutul Naţional de Cercetare – Dezvoltare pentru Maşini şi Instalaţii destinate Agriculturii şi Industriei Alimentare – INMA, conform HG 1308/25.11.1996, prin reorganizarea ICSITMUA, HG 1308/1996 în coordonarea Ministerului Educaţiei şi Cercetării HG 823/2004;

    Unde nu se fac descinderi.

  9. &ai #SRI cu INMA, de la Ion Ionescu de la Brad, nr 6. Era si o motocicleta cu KAT