G4Media.ro

4 medieșeni pasionați de cafea au urcat cele 14 vârfuri de peste…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

11 comentarii

  1. …iar vanzatorii de chiloti oare ce-o sa imprastie?

  2. Urmeaza pasionatii de sex oral sa bata acest record. O sa se numeasca ceva de genu „Suge-o on Romania’s highest peaks!’’

    • Extraordinar!….. Inca un bizon caruia i s-a „impeastiat” singurul neuron pe tastatura!
      Succesuri, ba!

  3. Folosind „logica” asta… pasionaţii de sex o să împrăștie prezervative pe vârfurile de peste 2500 de metri?

    „Specialty coffee”… Mai lipsea Superman.

    • intai trebuie sa ajunga acolo. apoi, cafeaua e biodegradabila deci poti lasa cateva boabe. prezervativele in niciun caz. oricum, abia astept sa te vad pe tine la 2500m facand sex afara cand e noros si bate vantul :))))))))))))))))))))

  4. Bravo ca mai exista oameni normali care au pasiuni, una dintre ele fiind muntele. ”A face Fagarasul”, ”a face Retezatul” etc., era un mod de a fi al generatiei mele, din liceu in anii studentiei si apoi. O educatie.

  5. Un grup de romani fac ceva mai nou/diferit fata de restul -> nea gica din tramvai incepe sa troleze ca altceva nu stie :))

  6. Alo G4MEDIA ??! Postările idioate nu le vezi ?

  7. 3 zile pentru 14 varfuri (se exclude din calcul transportul intre locatii Retezat / Parang / Fagaras / Bucegi) e doar chinuiala de prost gust. Mergi la munte ca sa te bucuri de natura si de peisaje, nu „sa faci” varfurile. In fine, fiecare cu motivatia lui.
    Daca pentru Retezat, Parang si Bucegi se poate face traseul intr-o zi, la cele 7 varfuri din Fagaras ma indoiesc ca au avut timp sa faca traseul de creasta. Sincer nu-mi iese socoteala doar daca se calculeaza doar drumurile dus (pana la varfuri) nu si intoarcerea.

    • Daca citesc ce spune dl. Petre vad clar ca nu are nimic de a face cu o urcare pe munte de dragul muntelui, ci o activitate de reclama. Nu m-ar mira ca aceste persoane sa aiba o cafenea sau sa isi deschida o cafenea. Iar in acest sens poate as „intelege” escapada lor, dar si asa am dubii pentru ca nu vad nici o conexiune de marketing intre cafea si munte.