Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Circulaţia feroviară este blocată pe Magistrala M 800 Bucureşti – Constanţa, după ce trei vagoane ale unui tren de marfă au deraiat la Feteşti în judeţul Ialomiţa. Trenul este oprit în linie curentă, unul dintre vagoane fiind înclinat în urma deraierii.
UPDATE Trenurile care circulă pe ruta Bucureşti – Constanţa şi retur înregistrează deja întârzieri majore, de peste trei ore după ce, în această după-amiază, cinci vagoane ale unui tren marfar au deraiat la Feteşti, în Ialomiţa.
Astfel, trenul IR 1929 Constanţa – Bucureşti înregistrează deja 200 de minute de întârziere iar alte două garnituri care vin de la Constanţa şi Mangalia au 180 de minute întârziere.
Citește integral pe economedia.ro
Dupa anul 1990 nu s-au mai electrificat, dublat, construit cai ferate noi, cu exceptia portiunii intre Sighisoara si Arad. Nu s-au facut cai ferate de mare viteza ca in restul Europei!
Vitezele de circulatie sunt mici, dar macar ajungi cu bine la destinatie.
Sunt multe trenuri private!
Pune Drula o taxa de trecere pod peste Dunare si face rost de bani pentru intretinerea angajatelor ministerului.
Oricum oamenii cu cap nu aleg marea neagra
Parca se anunta anii trecuti cu surle si trambite ce modernizare grozava au facut, ca se poate circula cu sute de kilometri pe ora dar vitezele mici erau din cauza hotilor care furau cablurile de la elementele de siguranta!
Se dovedeste ca de vina pentru viteza era de fapt sina care e praf…. DNA?
Romania=Ucraina=rateuri.
Oamenii care au rămas in trenurile blocate sunt bine? La ei s-a gândit cineva? Au apă?
sa vina drula cu ranga!
Trenu Bucuresti Tulcea câț mai face?
Cu ranga a fost directorul Metrorex, nu Drulă. Dacă era Drulă, acum era eroul meu, iar Metrorex s-ar fi denumit Metromax!
In zona garii Fetesti, linia a ramas neschimbata, la fel ca si una din liniile Garii Ciulnita. De aceea se circula cu viteza redusa, si trenul „clantane” pe aceste portiuni. Poate cu ocazia asta, sa termine si cu aceste mici si scurte portiuni de linie neschimbata.