Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Reprezentanţii companiei Wizz Air răspund acuzațiilor secretarului de stat în Ministerul Transporturilor Bogdan Mîndrescu spunând că au fost nevoiți să anuleze unele curse în urma unor „perturbări neprevăzute”, precum greve, condiţii meteo şi probleme în aprovizionarea cu piese, „dar niciodată până la nouă zboruri pe zi”, scrie News.ro.
Compania susține că au fost luate „măsuri substanţiale pentru a contracara aceste probleme”, care „au dus la operarea cu succes a 99,12% dintre zborurile din România în perioada ianuarie-iulie 2023, comparativ cu 98,73% în aceeaşi perioadă din 2022”.
„Wizz Air colaborează în mod activ cu autorităţile române. Wizz Air este dedicată menţinerii celui mai înalt nivel de satisfacţie a clienţilor. Ca urmare a unor perturbări neprevăzute, cauzate de factori care deseori sunt în afara controlului companiei aeriene, cum ar fi grevele controlorilor de trafic aerian şi personalului din aeroporturi, condiţiile meteorologice şi provocările din lanţul de aprovizionare cu piese, Wizz Air a fost nevoită să anuleze unele dintre zborurile sale, dar niciodată până la nouă zboruri pe zi, aşa cum a fost afirmat în mass-media”, afirmă reprezentanţii companiei aeriene.
Citește integral pe economedia.ro