G4Media.ro

Viitorul digital al învățământului superior: universitățile au acționat bine în pandemie, dar…

Viitorul digital al învățământului superior: universitățile au acționat bine în pandemie, dar pentru programe online sustenabile au nevoie de mult mai multe resurse tehnice, educaționale și financiare – raport al Comisiei Europene

Instituțiile de învățământ superior au dovedit, pe parcursul pandemiei Covid-19, o capacitate foarte mare de adaptare la modelele digitale de predare, însă au nevoie de foarte multe resurse suplimentare și pregătire dedicată, pentru a susține acest model, la nivel economic și educațional, atrage atenția o nouă analiză pe această temă, publicată de Comisia Europeană. În plus, universitățile au nevoie de schimbări suplimentare, de la chestiuni tehnice la cele ce țin de certificare,  pentru a putea susține nevoile de educație continuă, în format digital, care au început să se dezvolte.

Aceasta face trimitere la un recent sondaj efectuat la nivel european, potrivit căruia 75% dintre universitățile din Spațiul European al Învățământului Superior au planuri de a-și întări capacitatea digitală, iar 92% doresc să exploreze noi modalități de predare și după încheierea crizei Covid-19.

Această situație este interpretată în documentul citat ca un efect al faptului că digitalizarea în universități, chit că s-a desfășurat mai rapid într-unele și mai încet în altele, este un proces care începuse înainte de pandemie și cu atât mai mult este de așteptat să continue după sfârșitul acesteia.

Citește articolul complet pe Edupedu.ro

Donează prin PayPal paypal icon
Donație recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Abonează-te la newsletter