
Valul de căldură ține consumatorii în case, afectând traficul pietonal din iunie în Marea Britanie
Dacă în lunile anterioare razele timide de soare au scos cumpărătorii afară, în iunie, un val major de căldură i-a ținut în interior. În cele cinci săptămâni până pe 5 iulie, British Retail Consortium (BRC) a raportat o scădere de 1,8% a traficului pietonal total din Marea Britanie, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, principalul motiv invocat fiind „vremea extremă”, relatează Fashion United.
Urmărește cele mai noi producții video G4Media
- articolul continuă mai jos -
Traficul a scăzut în toate tipurile de destinații comerciale. Cel mai afectat a fost comerțul stradal, cu o scădere a activității de 3%. Urmează centrele comerciale, unde traficul a scăzut cu 1,8%, iar parcurile comerciale au înregistrat o diminuare de 1,1%.
La nivel regional, Irlanda de Nord a înregistrat cel mai puternic declin, de 5,2%, urmată de Țara Galilor cu o scădere de 3,3% și Scoția cu 3%. În Anglia, scăderea a fost mai moderată, de doar 1,4%.
Variațiile meteorologice, de la valuri de căldură la furtuni puternice, au descurajat vizitatorii, a declarat Helen Dickinson, director executiv al BRC, într-un comunicat ce a însoțit datele. Vremea extremă i-a împiedicat pe cumpărători să își viziteze magazinele locale, iar „sentimentul de prudență al consumatorilor” a însemnat că aceștia au rămas rezervați, „ceea ce face din ce în ce mai dificil pentru retaileri să genereze un trafic pietonal puternic”.
Dickinson a adăugat: „Cu toate acestea, au existat semne mai încurajatoare în anumite zone ale Marii Britanii, Manchester și Birmingham înregistrând un trafic pietonal pozitiv pentru a treia lună consecutiv. Acest lucru se datorează deschiderii unor magazine noi populare și concertelor mari care au atras mulțimi.”
Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media
Donează suma dorită pentru susținerea proiectului G4Media
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen BankCitește și...
Pentru a posta un comentariu, trebuie să te Înregistrezi sau să te Autentifici.