Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
UMB a câștigat și ultimul lot al Autostrăzii Bacău – Pașcani, constructorul băcăuan având practic contracte semnate sau câștigate pe toate cele 10 loturi dintre Buzău și Pașcani (de la Ploiești la Buzău, pe primele două loturi lucrează Pizzarotti-Retter și Trace-Coni, iar lotul 3 este blocat de contestații). Astfel, CNAIR a finalizat procedura pentru desemnarea constructorilor pe toate cele 13 loturi ale Autostrăzii Moldovei, cel mai important contract de infrastructură rutieră din UE finanțat prin PNRR, borna pentru această etapă fiind 2023 respectiv 2026 pentru finalizarea lucrărilor.
Tronsonul Mircești – Pașcani are o lungime de 28 de kilometri și include nodul turbion de la Pașcani, la intersecția cu Autostrada Unirii A8. Ultimul lot al Autostrăzii Moldovei A7 are termen de finalizare de 30 de luni, a anunțat joi șeful CNAIR Cristian Pistol.
„Am finalizat desemnarea constructorilor pe toți cei 320 de km ai A7 (Ploiești – Pașcani), a căror construcție este finanțată prin PNRR! Constructorul român UMB Spedition a câștigat și ultimul lot al secțiunii Bacău – Pașcani. Lotul 3 (Mircești – Pașcani) are o lungime de 28 de km și trebuie finalizat în 30 de luni de la semnarea contractului.
Citește integral pe economedia.ro