G4Media.ro

Trenul Mangalia-București a rămas în câmp de azi-noapte. Călătorii, între care mulți…

Sursa foto: captură video stirileprotv.ro

Trenul Mangalia-București a rămas în câmp de azi-noapte. Călătorii, între care mulți copii, blocați de peste 8 ore

A fost o noapte de coşmar pentru sute de călători, între care mulți copii, aflaţi în trenul Mangalia-Bucureşti. Garnitura, cu zece vagoane, după cum spun oamenii, a rămas pe câmp, în întuneric, în apropiere de Capitală, de miercuri de la ora 23:00. Şi deocamdată nu s-a urnit din loc, relatează stirileprotv.ro.

“De 8 ore stăm aici fără apă fără mâncare, cu copii mici. E o rușine”, a spus un călător.

“Efectiv nu i-a informat ce se intamplă. Le-au zis la conductori să le zică, să facă ceva că sunt copii mulți aici, ‘n-avem apă, suntem în câmp’. Copiii n-au apă, n-au de mâncare. Nimeni nu a făcut nimic”, a spus o femeie aflată în tren cu copiii ei.

“O să dau drumul la un proces în instanță să le cer despăgubiri, să le cer explicații. Cineva trebuie să ia taurul de coarne”, a spus cineva.

Potrivit informaţiilor oficiale, de la Fundulea spre București, nu există tensiune pe linia de contact, acesta fiind motivul pentru care trenul nu a mai înaintat.

Sursa foto: captură video stirileprotv.ro

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

15 comentarii

  1. Erau copii tocmai din Arad!!!!!Un ministru incompetent care nu a dat o dispozitie pentru a trimite unul din autocarele ministerului, folosite pentru deplasari protocolare, pentru a-i prelua pe copii si a-i transporta la Bucuresti sau o locatie de potocol de care abunda ministerul lui Drula…I-a lasat 10 ore in camp ca pe niste animale…

    • Exista si multe trenuri particulare pe aceasta ruta, nu doar ale CFR Calatori.
      Daca se schimba anual doar managerul general, iar sefii/directorii de compartimente raman in functii, nu vor evolua lucrurile la societatile publice, de stat.

  2. Ți-ar plăcea să fii coleg sau colegă cu Cătălin Drulă? Vrei să fii și tu drulău?

    Hai în Uniunea Salvați Rozeta – USR!

  3. Canicula, veceuri pline, apa lipsa, etc, precum in trenurile mortii.

  4. Intr-un autocar intra 60 de oameni, cu greu. In tren erau sute. Plus ca autocarul nu poate intra pe cimp.
    Tot ce poti sa faci e sa trimiti o locomotica diesel din cea mai apropiata statie.

    • Tu stii cate mijloace de transport are MT???Distanta intre Fundulea si Bucuresti este de doar circa 39 Km!Tractai trenul 5 km co o drezina pana la Sarulesti Gara, iar de acolo ii prelua mijloacele de transport!!!

  5. Așa arată o țară eșuată! Fără mecanisme și proceduri clar stabilite! Noaptea așteptam ziua, vara așteptam ploaia pentru legume, iarna așteptam să iasă soarele sa topească zăpadă, etc, etc!

  6. Astia sunt aia care stigmatizeaza aparatul bugetar romanesc, de care sasalaul s-a aratat deranjat!
    Sasalaule, fa-ti ordine in ograda angajatilor bugetari si apoi sa iesi sa te legi de lume!
    Ai un aparat de stat supraorganizat, incompetent, indolent, nepregatit, care de-abia asteapta sa rupa usa si sa plece in pensie speciala!

    Voi statul, cei 1.5 mil de bugetari si speciali, voi sunteti statul mafiot, cancerul romaniei

  7. Drulaul e benzinar, nu il intereseaza de electrici. 😂

  8. 8 ore pe drum, cand timpul lui romanache e atat de valoros

  9. Drulă așteaptă aprobarea PNRR să introducă locomotive cu hidrogen. Până atunci șeful CFR are mandat clar să falimenteze iremediabil și definitiv societatea pe care o conduce pe principiul conform căruia „drumul spre iad este presărat cu intenții bune”.

  10. Din mandatul declarat al șefului CFR:

    1) digitalizarea proceselor companiei;
    2) simplificarea proceselor de achiziționare a biletelor;
    3) extinderea serviciilor adiționale transportului de călători, de exemplu transportul de biciclete;
    4) creșterea parcului de vagoane-cușetă și de dormit;
    5) suplimentarea veniturilor din publicitate;
    6) elaborarea de pachete de călătorii pentru facilitarea transportului lucrătorilor către centre industriale;
    7) revitalizarea imaginii companiei.

  11. Nu vă mai luați de Drulău că e singurul care mai face ceva dintre scursurile useriste.

  12. CFR e la fel de falimentara ca si Posta romana. Si ca orice alta institutie a acestui stat parazitar si esuat. Romania lucrului bine facut…imi vine sa vomit la orice colt de strada.