G4Media.ro

Trei trenuri de călători au întârzieri după ce un camion care a…

sursa foto: Facebook/ CFR Călători

Trei trenuri de călători au întârzieri după ce un camion care a forţat trecerea la nivel cu calea ferată de la Petricani a rupt bariera. Mai mulţi şoferi, filmaţi când au trecut, deşi semnalele anunţau venirea trenului – VIDEO

Trei trenuri de călători înregistrează întârzieri, vineri, după ce şoferul unui camion a ignorat faptul că bariera de la Petricani se lăsa pentru că urma să treacă un tren şi a rupt braţul acesteia. În imaginile postate pe reţelele de socializare de către CFR Infrastructură se vede cum mai mulţi şoferi forţează trecerea peste calea ferată de la Petricani, oficialii CFR precizând că zilnic zeci de şoferi au un astfel de comportament, relatează News.ro.

„Zeci de şoferi încalcă zilnic, în mod conştient, regulile de circulaţie şi semnalizarea de la trecerile la nivel cu calea ferată! O astfel de dovadă a inconştienţei, de care dau dovadă participanţii la traficul rutier, a fost surprinsă astăzi, la trecerea la nivel situată pe intervalul de staţii Bucureşti Băneasa – Pantelimon, km 11+076, în zona Petricani, în jurul orei 10.38! Conducătorul TIR-ului ignoră culoare roşie şi loveşte braţul barierei, provocând automat nefuncţionarea corespunzătoare a barierelor de la trecerea la nivel!”, informează CFR Infrastructură vineri, pe Facebook.

Potrivit oficialilor companiei, trei trenuri de călători au înregistrat deja întârzieri în urma incidentului, fiind vorba despre garniturile: IR 1928, IR 11683, IR 1582.

Imaginile postate de compania feroviară arată cum, înainte de trecerea camionului care a rupt bariera, şi alţi şoferi au trecut peste liniile ferate deşi luminile roşii care anunţă că urmează coborârea barierelor şi care obligă conducătorii auto să oprească erau deja aprinse.

CFR precizează că a transmis Poliţiei imaginile, pentru identificarea conducătorilor care au ignorat semnalizarea la trecerea la nivel, dar şi a conducătorului auto care a talonat bariera, producând „un real pericol pentru siguranţa traficului rutier şi feroviar”.

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

25 comentarii

  1. La cum se deplaseaza trenurile, ti-o incerci …

    • The bizons roam free …

    • Fix pentru cei ca tine imaginile alea ar trebui folisite de politie pentru ridicat permisele si dat niste amenzi usturatoare. Unii nu pot fi civilizati decat cu parul

    • Hai că ai ”nimerit o” aici – chiar te rog sa încerci. Vezi că bariera respectiva e pe București – Constanta, pe care chiar merg trenurile .

    • La altceva nu te duce mintea așa de primitiv ești?

    • Bizoni bizoni, dar sa persisti în înapoiere și să nu fii în stare de 30 de ani sa modernizezi trecerile de nivel cu o pasarela, asta înseamnă nesimțirea puturoasa a autorităților îmbuibate cu salarii uriașe pentru a nu face nimic.

  2. G4Media, poate ne mai aratati si noua niste numere cu cat s-a furat / companie. Simtiti-va liber sa va alegeti perioada .

  3. Acea trecere la nivel cu calea ferata ar fi trebuit rezolvata de mult timp fie de CFR, fie de primariile din zona sau guvern. Este inadmisibil ce se intampla acolo de zeci de ani fara ca nimeni sa nu ia vreo masura de fluidizare a circulatiei. Oamenii forteaza barierele din disperare, sa nu aratam doar spre ei cu degetul. La cat s-a furat la CFR, fondurile necesare pentrau a rezolva aceasta trecere sunt mizilic.

    • Daaaa, gandire de bizon… Un minim de bun simt si responsabilitate ar trebui sa te faca sa nu treci lunia ferata cu bariera coborata sub nici un motiv.

    • Acea trecere de cale ferata trebuia sa aiba tepi in loc de bariera pentru toti bizonii care trec pe rosu!

    • @ Si CFR este de vina – „Oamenii forteaza barierele din disperare” – Stau si ma intreb care o fi disperarea? Graba, ok, da, pot sa inteleg, dar pana la „disperare” e cale lunga! Eu inteleg ca trebuie facut ceva acolo, un pasaj, un pod, ceva, dar asta nu justifica incalcarea flagranta a regulilor de circulatie.

  4. Nu va suparati, dar camera nu era omologata, nu era un politist la bariera sa constate trecerea conducatorilor auto… noua asa ni se spune daca trimitem imagini

  5. Daca Politia isi va face datoria cel putin 11 permise vor trebui retinute. Aloo ! Politia Rutiera ! Curaj ! Faceti ordine printre meltenii care nu respecta regulile de circulatie !

  6. Si ce a pățit? Plătește bariera, are permisul suspendat pe câțiva ani?

  7. Fara sa exagerez, acum câțiva ani am asteptat 40 de minute la bariera reapextiva: 4 trenuri au trecut succesiv…
    Dar nu m-as gandi niciodata sa trec peste semnalul roșu…
    Poliția vrea saentina degringolada prin superficialitate… vezi si faptul ca trusa auto expira la 2 ani

    • @Spark – Asa e, am asteptat si eu 3-4 trenuri odata. Zona clar trebuie modernizata, dar, ca si tine, in veci nu m-as gandi sa trec dupa aprinderea luminor rosii, nici atat dupa lasarea barierelor.

  8. Singura problema sunt barierele!
    Daca nu ar fi, ar fi selectie naturala si am scapa de probleme.
    Cand vad un Ungaria cu ce viteza trec trenurile unde nu sunt bariere!
    Cred ca este vb de civilizatie, iar asta inca lipseste in tarile din Est.

    • Zici de civilizație dar dai vina doar pe bariere, nu de pensii care încalcă regulile. Vai de capul vostru

  9. Dar putea face pasaje, costurile sunt mari ele ar avantaja șoferii,in lipsa lor legea trebuie aplicata,amenzi GRASE celor care încalcă legea căci la un moment le poate salva chear viața!!!

  10. Oameni buni,legislația rutieră e clară.infrastructura e la pământ.trebuie să fim civilizați . terenul nu iartă.vati gândit la cei care așteaptă în tren.

  11. Aloooo, PMB. Aloo, PS2. Aloo, primăria Voluntari. Aloo, MT. FACETI IN P*** MEA O PASARELA ACOLO ca blochează toată pipera 2% din PIBu României, sclavilor. Când era cuana Firea, dirijau polițiștii locali traficul dacă avea prințesa drum.