Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Surse din ANRE au transmis pentru Economedia că furnizorul nu poate să denunțe unilateral contractele dacă ele nu au ajuns la termen. „Dacă denunță unilateral, trimitem control”, au transmis acestea, după ce Economedia a scris că furnizorul Tinmar Energy, controlat de omul de afaceri Augustin Oancea, și-a anunțat clienții care primesc energie electrică la un preț plafonat că nu le va mai furniza energie, începând cu data de 16 septembrie.
„Furnizorul nu poate denunța contractele. Le poate închide amiabil, dar furnizorul nu are drept să denunțe contractele cu clienții, este ilegal dacă nu au ajuns la termenul din contract. Singurii care pot denunța și schimba furnizorul sunt clienții. Există însă niște termeni contractuali și furnizorul poate discuta cu clientul în ce condiții să renunțe la contract, poate să le închidă conform prevederilor contractuale parte în parte. Însă în cazul în care au denunțat unilateral contractele, o să trimitem un control. Cert este însă că consumatorii casnici nu rămân nicio secundă fără energie, sunt preluați de furnizorul de ultimă instanță”, au declarat sursele din ANRE pentru Economedia.
Conform acestora, Tinmar nu a notificat încă Autoritatea Națională de Reglementare în Energie (ANRE) că vrea să renunțe la clienți.
Citește integral pe economedia.ro