G4Media.ro

STUDIU Şoferii care circulă în Bucureşti pierd, în medie, 10-20 de minute…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

11 comentarii

  1. Lege proastă, poliție inutilă.
    Locuiesc într-o zonă bună. Nu prea am vecini amărâți. Cu toate astea, am verificat câteva mașini nemișcate de pe lângă bloc. Din 9, 5 nu au RCA valabil. Cât timp e gratis să lași o mașină să zacă pe domeniul public, nu vom avea locuri de parcare.

  2. PMB mai bine ar angaja de afara niste experti in trafic si sa „rezolve” problemele restante din anii ’90. Ca de exemplu gropile care apar in intersectii la imbinarea a doua asfaltari diferite! Sa existe marcaje care nu se sterg in 3-6 luni! Cine incepe o lucrare sa o si termine(cu adus la starea initiala) in 2-3 zile, nu luni de zile!
    Am calculat ca la 100 km in oras pierd 2 ore din viata stand pe loc. Si daca as fi taximetrist sau agent de vanzari poate as zice ca e job’ul.

  3. Parcarile sunt pustii in orasele cu taxa de parcare consistenta.

  4. De acord cu Dumneavoastră: “ Nu avem alta solutie decat sa facem legi care sa scoata mainile vechi poluante si nesigure in afara circulatiei”
    S-a încercat cu săpunul Punctul 8 făcut in Timișoara, cu baia la Piața universității însă mâinile vechi și poluante și nesigure politic se frecau între ele cu huila adusă cu trenul de la Petroșani. Dacă o lege le-ar lega câțiva ani, arunci poate avem șansa unei defluiri din zona corupției aglomerate. 😊

  5. Toți tefelistii cu mașina în lisinc vor sa nu îndrăznească un posesor de mașină veche întreținută sa parcheze pe strada lor orașul lor verde cu miros de cablu ars la periferie

  6. Multumim Nicusor Dan pentru aplicatia primariei pe Android.

  7. Ar zbura din scaun în secunda doi după ce ar propune asta. Și sunt perfect conștienți de acest lucru.

  8. În București există locuri de parcare?

  9. Totul este o urmare a sistematizării Bucureștiului, început din secolul trecut. Majoritatea imobilelor, nu au parcări subterane. Este ceea ce m-a șocat cand am trait in tara Dv: imobile noi, construita toate fara parcări subterane. Era in anii ’70.
    Multiplicand constructiile de imobile de tip ieftin, fără parcări subterane, s-a amplificat problema. Și ea dureaza de 90 de ani.

    Este logic, neavand parcari subterane, sa existe o saturare a spațiului exterior. Foarte ciudata aceasta sistematizare, inceputa inca din anii 30. Orasul meu (Paris) a inceput constructia generalizată a imobilelor cu parcări subterane, inca din anii 1890-1900. Daca nu ar exista aceste parcări, nu am avea locuri disponibile in suprafață.

    Iar factorul 2, este gratuitatea acordată. Pe majoritatea străzilor, ceea ce am observat in cursul vizitelor post 1990. Puneți o taxa de parcare și oamenii iei vor face calculele.
    Exemplu, tot in orașul meu (Paris)
    -taxa orara este intre 3,2 si 4,5 €/ora
    -taxa de rezident (cateva străzi in jurul adresei) este de 1,5€/zi
    -taxa de parcare se precede 08h-20h/6zile din 7

    Va fi foarte greu sa se rezolve aceasta problema. Transporturile (in fine, ceea ce am putu observa eu) nu sunt inca suficiente, metroul nu este suficient ca ramificații, etc. Va fi dificil ca locuitorii sa renunte la mașini, atata timp ca nu li se ofera un mijloc de transport ieftin, bun, rapid și foarte bine ramificat/deservit.
    Tot ceea ce va pot ura, este sa reușiți, deoarece poluarea, ucide. Ucide cu adevărat 🙁

    • domnule Noel deux l. Parisul chiar daca parea si aglomerat in trafic, a continuat sa -si pastreze sufletul, conceptia de oras in care noul nu distruge vechiul de calitate. cu cap de Haussmann nu cu picioareele unui carmaci de „geniu”.
      in anii 70 intre blocuri s-au prezvazut din loc in loc parcari, mai ales in jurul blocurilor cu ofiteri, activisti de partid si alti oameni ai regimului.
      stateam linga un astfel de bloc cu ofiteri de la armata, politie, penitenciare.
      aveau o parcare „mare” pentru timpul acela.
      nu am vazut niciodata mai mult de 5 masini.
      in parcarea aceea jucam noi copiii fotbal regulat. in afara unui colonel cu un Aro bizar de serviciu si a un subofiter cu un Trabant toti ceilalti nu se suparau daca o minge cadea pe capota masinii.
      practic pana in 1990 partidul comunist controla strict numarul de masini in Romania. cand am vazut un bmw, de ocazie, cu numar romznesc in 1988 am crezut ca visez.
      se zvonea ca masina e a unui mahar din primarie, cu pile in CC al pcr.
      in blocul meu doar 2 vecini aveau masina!
      unul avea o Dacie 1310 destul de obosita, acel renault 12 „modernizat” . administratorul imobilului, un turn de zece etaje, avea un Oltcit.
      in acel bloc acum toate familiile au cel putin o masina si sunt familii cu 3 masini! imposibil sa sapi pe undeva.
      doar terenurile uzinelor din oras, sau ” circurile foamei” erau interesante pentru parcari supraetajate la un moment dat pin anii dinainte de intrarea in UE. cum pretul terenului creste continuu nu se intrevade vreo solutie cu parcarile.