Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Steaua tridimensională Mercedes a împlinit 100 de ani, în aceast formă, pe 5 octombrie. Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG) a solicitat oficiului de brevete protecția modelului pentru aceasta și alte variante ale mărcii sale. A fost înregistrată ca marcă comercială în august 1923. Capacul cu șurub pentru apă de răcire a devenit piedestal pentru noul sigiliu al mărcii Mercedes.
Steaua în sine – fără inelul din jur – era cunoscută deja de un deceniu, iar DMG a solicitat protecția modelului în 1909 și a fost înscris în registrul mărcilor în 1911. Interesant e că Mercedes-Benz a rămas singura marcă europeană în top zece „Best Global Brands 2021”. În clasamentul actual al firmei de consultanță americană Interbrand, marca este pe locul opt. Valoarea mărcii a crescut cu trei procente, până la 50,866 miliarde de dolari. În consecință, Mercedes-Benz rămâne cea mai valoroasă marcă de mașini de lux din lume pentru al șaselea an consecutiv și singura dintre primele zece.
O stea Mercedes specială, cu un diametru de cinci metri, poate fi admirată, în prezent, în fața Muzeului Mercedes-Benz: steaua turnului gării din Stuttgart este împrumutată temporar în timp ce clădirea gării este reconstruită și renovată. Din 2025, acest reper al capitalei de stat a Baden-Württemberg va reapărea din nou în locul său tradițional.
Citește integral pe economedia.ro
Mercedes Benz chiar este lider mondial la clasa de lux și fiabilitate. Este cu mult peste BMW , Lexus, Acura, VW sau Ford.
Doar lux,la fiabilitate are de invatat de la lexus infinity acura.bmw e pe nisa lui.
Marele Alb știe cel mai bine
Adevărat.
In curand va trebui schimbata. sigur e un simbol rasist politically incorect.
O industrie !!! De aici si vorba Mercedes și RESTUL…Ca lux numai vorbesc cel puțin 3 -4 generații înaintea tuturor de neatins . ..