Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Portugalia și România sunt țările care susțin cel mai mult ideea ca școlile să fie responsabile pentru dezvoltarea competențelor digitale, arată un sondaj al Fundației Vodafone, realizat de IPSOS Germania, pe 10.000 de respondenți, părinți europeni.
Sondajul arată variații mari în ceea ce privește accesul la infrastructură și competențe digitale în școlile din țările europene. Potrivit acestuia, deși părinții sunt optimiști cu privire la potențialul tehnologiei digitale în educație, sunt necesare acțiuni care să asigure constanța resurselor și a infrastructurii pentru a crește oportunitățile de formare a competențelor digitale pentru elevii de pretutindeni din Europa.
Rezultatele sondajului:
Citește integral pe economedia.ro