Donează aici. Susține o presă liberă.
Funcționăm ca organizație non-profit, iar banii rezultați din contribuțiile cititorilor sunt destinați integral finanțării proiectului G4Media.
CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867
Deschis la Raiffeisen Bank
Majoritatea românilor participanți la un studiu (79%) intenționează să călătorească anul acesta, arată rezultatele unei analize realizate de platforma Teads, în perioada 13 decembrie 2022 – 12 ianuarie 2023. 86% dintre participanți nu optaseră pentru o destinație de călătorie la momentul realizării studiului, dar 63% au declarat că urmează să facă aranjamentele necesare în prima jumătate a anului. Majoritatea vor călători cu avionul – 34% au susținut că vor alege transportul cu avionul, dacă destinația este internațională;
Studiul, realizat prin intermediul propriei platforme (care conectează advertiserii și agențiile de publicitate cu publisheri), a analizat intenția și interesele românilor în materie de călătorii. 8 din 10 români au planuri de călătorie în 2023, iar un interes ridicat se observă în rândul generației Boomers (90%). În timp ce intenția de a călători este în general ridicată, cel mai scăzut interes a fost manifestat de Millenials (68%).
Transportul cu avionul rămâne opțiunea preferată în 2023, mai ales în cazul călătoriilor internaționale, pentru toate generațiile (aleasă de 34% dintre respondenți). În cazul destinațiilor interne, mașina este opțiunea numărul 1 (aleasă de 33% dintre aceștia).
Citește integral pe economedia.ro