G4Media.ro

Smartphone-ul convențional plictisește? Producătorii pariază pe telefonul pliabil: 52.000 de unități vândute…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

1 comentariu

  1. Oricine știe cu ce se mănâncă măcar vânzările își poate da seama că articolul e praf în vânt (dacă nu cumva reclamă nemarcată corespunzător).
    52.000 de bucăți vândute în România? E un mizilic. Creșterea de 30% poate să nici nu apară. Chiar dacă apare, tot e un mizilic.
    16 milioane la nivel mondial e o glumă și mai bună.

    Astea nu sunt argumente din care să se poată concluziona că „Smartphone-ul convențional nu mai impresionează“, atâta timp cât cele pliabile prind așa puțin pe piață.

    Problema cu telefoanele nu e că nu își schimbă design-ul mai des, ci faptul că o fac fără să ia în seamă dacă pot încorpora tehnologiile necesare unei experiențe pozitive cu produsul. De când a venit iPhone X în 2017, a ieșit scandal pe design-ul respectiv, și a tuturor telefoanelor care l-au urmat. Dar pornirea a avut loc încă de pe vremea iPhone 7, când telefonul arăta identic cu 6 și 6s, și s-a scos o tehnologie importantă: portul de căști.

    Despre ce vorbim?
    Vreți să vorbiți despre tehnologie? Învățați!