G4Media.ro

Sindicaliștii din transport feroviar protestează marți în fața Ministerului Transporturilor: Guvernanţii să…

Susține-ne activitatea G4Media logo
Donație Paypal recurentă

Donează lunar pentru susținerea proiectului G4Media

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI: RO89RZBR0000060019874867

Deschis la Raiffeisen Bank
Donează prin Patreon

Donează

Citește și...

15 comentarii

  1. Protestati ca ati cerut scumpirea biletelor si nu vi s-a aprobat. La jacmanit fraierul sunteti experti. La combatut frauda, ba.

    • In loc sa protestati, mai bine puneti la punct marfarele, ca s-au umplut soselele cu tiruri.

    • Puteti sa-l angajati pe Barbu, Raoke, Mirela la impins vagoane, ca si asa pierde vremea comentand pe site-ul asta ca nu convinge niciun cititor G4 ca ar avea dreptate si msi primeste si ruble din banii romanilor.

    • Iata-l, asta e. Sta aci si bolmojeste aiurea-n porumb. Puneti-l la treaba ca stie sa faca doar rau. Oamenii de genul asta au nevoie de activitate, de un loc de munca la foc continuu, oricare ar fi el, altfel sunt nocivi societatii.

    • Ca asa face psd-ul, ia tarani de la coada vacii si-i pune vacari la coada politicii, in loc sa puna omul potrivit la locul potrivit si mai depune si motiune de cenzura sa se bucure propagandistii rusofili.

    • Mergi la impins vagoane, Mirelo, ca nu te-a facut PSD-ul vataful meu. Dreapta e inca la putere. Tu nu poti decat spera altfel.

  2. De la CFR vin cei mai multi banii negri. Vorba unui nasi, daca nu adun malai sa-dau la sef ajung la revizii vagoane.

  3. Ce atata graba!!
    Si cetatenii Romaniei vor calatori in trenuri noi: peste 100 de ANI cand se vor termina reformele marete ale guvernului Zombie!!!

  4. Hai, Mirelo, ca am facut lobby sa te reangajeze la CFR, daca acolo lucrai. La munca, Mirelo, nu la intins mana dupa ruble! Mai departe stii tu …

  5. Din ce am citit in PNRR-ul public, MT a propus spre finanțare pe partea de transport feroviar:

    A. Cale ferată:
    – 311 km de cale ferată modernizată;
    – 311 km de cale ferată cu sistem ERTMS 2;
    – 110 km de cale ferată electrificată;
    – 206 km de cale ferată cu sistem modern de centralizare.

    B. Trenuri:
    – 12 trenuri de tip H-EMU (hidrogen) achiziționate și stații de alimentare cu hidrogen aferente acestora;
    – 20 trenuri de tip EMU achiziționate;
    – 30 de locomotive electrice modernizate;
    – 100 de vagoane modernizate

    Investițiile care privesc modernizarea și achiziția de material rulant se vor face utilizând atât sursele de finanțare disponibile prin PNRR, cât și cele din Programul Operațional Transport (cu co-finanțare de la Bugetul de Stat).

    Sigur ca nu se pot face minuni peste noapte sau in 6 luni de guvernare, dar faptul ca au prioritizat in PNRR achiziția de trenuri noi arată ca ii interesează.

    Oricât de eficienta si competentă este resursa umană, dacă vagoanele nu îndeplinesc niște standarde de calitate minime => satisfacția pasagerului se va diminua => nr pasagerilor va scădea => veniturile operaționale se vor prăbuși.

    • @Diana: ” dar faptul ca au prioritizat in PNRR achiziția de trenuri noi arată ca ii interesează.”
      Chiar crezi?!
      In Romania NU valoreaza 2 BANI un Program de guvernare VOTAT ca LEGE in Parlamentul Romaniei cand e Investit Guvernul si tu spui ca „ii intereseaza?!
      NU valoreaza 2 BANI Bugetul de stat pe 2021(si pe oricare An!) Aprobat de ei in Guvern si VOTAT apoi in Parlamentul Romaniei, iti reamintesc 2 masuri ANULATE desi figureaza in Bugetul pe 2021 adoptat de Guvern si VOTAT de Parlament:
      – deducerea fiscala de 1500 lei pentru educatie timpurie
      – cresterea alocatiilor de cate 2 ori in 2021 si 2022.
      Mai mult, iti reamintesc:
      Programul de guvernare al aliantei PNL-USR PLUS-UDMR 2020-2024 ala cu 269 de PAGINI pline de pROMISIUNI marete prevede la Pagina 166/269, „10 Spitale, inclusiv maternitati, in valoare de 4 Miliarde Lei – CONSTRUIRE”!
      Adica: 10 Spitale, inclusiv maternitati, NOU NOUTE vor fi gata la final de 2024, la final de mandat!
      CREZI???!!!!
      Mai crezi in Programele astora, in „prioritatile” acestui Guvern de mincinosi in frunte cu Zombilica!?
      Pe cate PAGINI crezi ca am putea dupa 4 ANI scrie REALIZARILE dintre cele prevazute in cele 269 PAGINI din Programul de guvernare al aliantei?!
      2 ajung?!!!

  6. @Fă,
    Nici Cuțu nu le zicea mai bine. Sau ăla de se pupa bot în bot cu Macovei, Ghinea.

  7. România are nevoie de câteva linii noi de cale ferată care să unească magistrale și județele:
    Între Pitești și Râmnicu Vâlcea, între București și Alexandria via Mihăilesti-Ghimpati, între Bacău și Moinești, între Sighișoara și Târgu Mureș, între Vâlcea și Gorj, între Iași și Botoșani via Harlau, între Piatra Neamț și Gheorghieni.
    Se vor construi multe autostrăzi și drumuri express care vor îndepărta clienții de la transportul feroviar.

  8. Eu m-aș mulțumi și cu un tren mai vechi; de la noi din gară nu mai pleacă nici un tren de câțiva ani! Pe vremuri cred că erau 10.

  9. Miscat fiind de grija purtata „calatorilor” de catre sindicatelele cfr, ma intreb daca acest lucru se datoreaza faptului ca acelor peste 10.000 de posesori de legitimatii cfr, si acelea utilizate fraudulos, in sensul ca sunt folosite pt a se calatori fara rezervarea contra cost a locului ocupat, nu le mai priesc conditiile actuale de calatorie de la clasa 1, pe unde, cu maxima nesimtire, isi fac naveta zilnica, inclusiv ciocanarii cfr-ului? Oare in tarile alea europene invocate ca ex referitor la conditiile de calatorie cu tenul, tot asa o fi, in sensul ca prostul care plateste pt a calatori la clasa 1 plateste, fara ca de fapt sa stie, pt dreptul de a i se acorda favoarea de a fi tolerat sa calatoreasca in compania „selecta’ a unor speciali de autobaza, in practica, e nimeni controlati?